Gå til innhold

Valg av bensintrykksregulator?


Riefarn
 Share

Anbefalte innlegg

Har lenge kødda med å få svar på hvordan jeg skal få MF2 tillegsspruten til å fungere på bilen min nå som jeg skal ha i kompressor, og dette uten hell, så nå orker jeg ikke det problemet mer! Dette er en kompressor som lader ca. 0,4-0,5 bar, og jeg trenger mer bensin (den bare går å jager uten).

DERFOR: Hørt at det skal holde om jeg monterer en bensintrykksregulator istedet for tileggspruten, og om dette evt går, hvilken type BTR burde jeg velge? Hvor kjøper jeg den? Holder det med orginale dyser?

Har lite peiling på dette selv, så takker for alle svar ang. dette, for er ikke lenge før jeg gir f...

Gjelder M50B20...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal overlade må du ha en progressiv bensintrykksregulator (se: www.kimmit-sport.com) som øker bensintrykket i takt med turbotrykket..

Dette vil hjelpe betydelig, men får den alt for lite bensin i utgangspunktet, så kan det hende du må bite i det sure eplet og slå til med tillegssprut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg et datasprut, så er du kvitt alle slike problemer. Får da fint sprut ned i 5-6k, kanskje mindre også. Passende dyser må også til.

En god mapp = velfungerende motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...