Riefarn Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Har lenge kødda med å få svar på hvordan jeg skal få MF2 tillegsspruten til å fungere på bilen min nå som jeg skal ha i kompressor, og dette uten hell, så nå orker jeg ikke det problemet mer! Dette er en kompressor som lader ca. 0,4-0,5 bar, og jeg trenger mer bensin (den bare går å jager uten). DERFOR: Hørt at det skal holde om jeg monterer en bensintrykksregulator istedet for tileggspruten, og om dette evt går, hvilken type BTR burde jeg velge? Hvor kjøper jeg den? Holder det med orginale dyser? Har lite peiling på dette selv, så takker for alle svar ang. dette, for er ikke lenge før jeg gir f... Gjelder M50B20... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Hvis du skal overlade må du ha en progressiv bensintrykksregulator (se: www.kimmit-sport.com) som øker bensintrykket i takt med turbotrykket.. Dette vil hjelpe betydelig, men får den alt for lite bensin i utgangspunktet, så kan det hende du må bite i det sure eplet og slå til med tillegssprut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 du MÅ ha større dyser. kommer garantert til å gå for magert, og det er skumle greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Hva slags dyser eller hvilken størrelse burde jeg bytte til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 Flere tips eller meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Finn deg et datasprut, så er du kvitt alle slike problemer. Får da fint sprut ned i 5-6k, kanskje mindre også. Passende dyser må også til. En god mapp = velfungerende motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 mååå vel strengt talt ikke ha nye dyser for å kjøre 0,5 med p-btr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå