Øystein E30 M3 Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Gratulerer med flott bil Ingenting som en flott m-tech II Var på nippet til å bytte min i en coupe jeg også,det er desidert de peneste E30ene!! Men jeg får prøve meg med caben min en sesong vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 Da var det på tide med litt oppdatering her. Ny eksos er komt på osv.. Bilen er satt inn for vinteren, og listen over ting som skal gjøres er lang. Legger ved et par bilder av eksos og fra gårsdagens lille økt + litt div. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 Frontfangeren var skeiv og skjermene var ganske stygg, så det skal byttes. Frontplata har visst fått seg en liten trykk fra tidligere eier (passasjersida), og ser generelt jævlig ut, så den blir også byttet. et par bilder fra gårsdagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Stilig bil! Inpress bruker du på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 ET25 sto på, men sku gjerne hatt mindre egentlig. 16/17 er vel optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Hvor fikk du tak i det grenrøret og hvor mye betalte du for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Råå til Ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet November 16, 2007 Forfatter Share Skrevet November 16, 2007 Hvor fikk du tak i det grenrøret og hvor mye betalte du for det? Raceland.no har de her. Veldig greie grenrør til en ok pris. kosta 4200,- om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 okai, hvordan var passformen på det? fin lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 okai, hvordan var passformen på det? fin lyd? Med tanke på at jeg brukte grenrør og ikke org. manifold, så måtte jeg kutte flensfesta på mellompotta. eller var det jo bare rett fram Eksosen er ikke helt tett mellom grenrør og mellompotte enda, så det er mye frieksos lyd. Men tror den blir knallgod når den er tettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 få på gråbilen=) når skal vi ta drivlinje heen? du vet de e bare og ringe=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Har nå begynt på golvet i bilen. Nå skal det bli skikkelig og forhåpentligvis tett. Sandblåste de plassane jeg trodde der va mye rust under, men der va heldigvis pent lite Slipte deretter ned til friskt stål. Fant ut at det var likegreit når der er fullt i rester fra asfaltplate/lim og gammel lakk. Skal selvfølgelig ta resten av området også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det ang dreneringen her, men ser at det er mange som sveiser igjen denne, da den har veldig lite virkning. Det skal jo også et lag med tetningsmasse over denne grunningen og da vil den bli tett uansett. Noen som vet litt mer ang. dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911dozer Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Flott bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 nydlig bil.. si ifra om du skal selge eller bytte i e36 "m3" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå