Gå til innhold

17" felger med gummi (selges billig, grunnet feil)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge 17" felgene som følgte med bilen, det var litt kast på 2 av de, så jeg skal ikke bruke de...men kanskje noen andre vil ha dem?

det følger med 215/45 gummi på alle felgene, forskjellig mønster på 2 av dekkene.

Vet ikke om noen får bruk for de, men felgene går ihvertfall i container'n hvis ingen har bruk for dem, da jeg ikke har noe lagringsmulighet for de når jeg får nye dekk. gummien er bra.

tenkte meg ca 1500 for felger+gummi. gi evt. bud hvis dette høres helt urimelig ut.

kan ta flere bilder på forespørsel...

1000068il6.th.jpg

Skrevet
Skal selge 17" felgene som følgte med bilen, det var litt kast på 2 av de, så jeg skal ikke bruke de...men kanskje noen andre vil ha dem?

det følger med 215/45 gummi på alle felgene, forskjellig mønster på 2 av dekkene.

Vet ikke om noen får bruk for de, men felgene går ihvertfall i container'n hvis ingen har bruk for dem, da jeg ikke har noe lagringsmulighet for de når jeg får nye dekk. gummien er bra.

tenkte meg ca 1500 for felger+gummi. gi evt. bud hvis dette høres helt urimelig ut.

kan ta flere bilder på forespørsel...

1000068il6.th.jpg

gidder du å sende dem? du kan få 1200 inkl frakt

Skrevet

koster ca 1000-1200 å sende det med tollpost...er ikke akkurat snakk om 10 kg å stappe inn i en smartpost pakke hos posten :P så jeg hadde helst sett at noen kunne ha henta de i bardufoss/narvik/tromsø området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...