325icab_88 Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 lurer på om disse er like til alle E30? front... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Hvis du tenker på det man alternativt kan sette over motorromet så finnes det mange forskjellige varianter. Det er forskjell på 4 og 6 syl på diverse stag. Se f.eks koed.dk .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 På cabben er det ein god invistering. M3`en min vart mykje "strammare" etter min meining.. Dessutane ser det stiligt ut og. Eg kan poste eit bilde i morgo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Ja caben er litt myk Lurer på om det passer rett fra en E30 325 2 dørs over på min 325 cab? Edit: tenker på slik som man setter på toppen av demper tårna i motorrommet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 sjekket på Koed nå Står ikke noe spesifikk om cab der kun 4 og 6 syl. Så regner med at det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå