olechr Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 Han jeg kjøpte bilen av holder på å skaffe m5 styling til meg nå..Men det går tregt Bakrutesenker kommer nok ikke på min bil Skal jeg først style den med uorginal styling hadde den blitt slik: Hvite lister ja..hmm..må nesten prøve meg litt frem hvilken styling og felger er det på den? fikk lyst og bygge min 525i slik den var dritrå...
jarli Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Skrevet Mai 23, 2007 kan jo slenge ut noen bilder av min.. vet ikke ka du spesifiserer som spesielt fin men den duger vel... Den var veldig pen! Har du vurdert å lakke den helt ned? Da vil den bli enda penere etter min mening
///MPower Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 kan jo slenge ut noen bilder av min.. vet ikke ka du spesifiserer som spesielt fin men den duger vel... Den var veldig pen! Har du vurdert å lakke den helt ned? Da vil den bli enda penere etter min mening vurderer det sterkt men har bare den bilen no og den blir brukt mye, har og tenkt og bytte til m50b25 motor, men de vokser ikke akkurat på trær. har sinnsykt lyst på m5 styling og fullt skinnineriør og. er ikke så mange hvite e34 igjen som er fine så må jo ta vare på de
aottesen Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 Tips! Lakkér nederste listen på fronten hvit .. Gir kjemperesultater! Hvorfor velger alle den "M5"-fronten. Den ser jo helt GRUSOM ut på E34..? Edit: Mente Seidl-fronten ..
Ole@Automote Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Han jeg kjøpte bilen av holder på å skaffe m5 styling til meg nå..Men det går tregt Bakrutesenker kommer nok ikke på min bil Skal jeg først style den med uorginal styling hadde den blitt slik: Hvite lister ja..hmm..må nesten prøve meg litt frem hvilken styling og felger er det på den? fikk lyst og bygge min 525i slik den var dritrå... Det der er Seidl styling. http://www.styling-tech.no http://www.gsbildeler.no forhandler dette
bmwrasaren Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Lakker bilen i M3 hvit helt ned, men behold de svarte listene. Da vil den bli rå!
Nino Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 jeg digger hvite biler.. så lenge de er fine. den hvite e34 som ble vist på forrige side er en fin hvit e34 kjør gjerne på med parklys i blinklysene også. det gjør så utrolig mye på en hvit bil. Høres ut som et fint prosjekt =) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå