Gå til innhold

Noen som har bilder av spesielt fine hvite e34er?


jarli
 Share

Anbefalte innlegg

Han jeg kjøpte bilen av holder på å skaffe m5 styling til meg nå..Men det går tregt :?

Bakrutesenker kommer nok ikke på min bil :wink:

Skal jeg først style den med uorginal styling hadde den blitt slik:

16.jpg

Hvite lister ja..hmm..må nesten prøve meg litt frem

hvilken styling og felger er det på den? fikk lyst og bygge min 525i slik :) den var dritrå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo slenge ut noen bilder av min.. vet ikke ka du spesifiserer som spesielt fin men den duger vel...

Den var veldig pen! :D

Har du vurdert å lakke den helt ned? Da vil den bli enda penere etter min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo slenge ut noen bilder av min.. vet ikke ka du spesifiserer som spesielt fin men den duger vel...

Den var veldig pen! :D

Har du vurdert å lakke den helt ned? Da vil den bli enda penere etter min mening :)

vurderer det sterkt men har bare den bilen no og den blir brukt mye, har og tenkt og bytte til m50b25 motor, men de vokser ikke akkurat på trær. har sinnsykt lyst på m5 styling og fullt skinnineriør og. er ikke så mange hvite e34 igjen som er fine så må jo ta vare på de :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Han jeg kjøpte bilen av holder på å skaffe m5 styling til meg nå..Men det går tregt :?

Bakrutesenker kommer nok ikke på min bil :wink:

Skal jeg først style den med uorginal styling hadde den blitt slik:

16.jpg

Hvite lister ja..hmm..må nesten prøve meg litt frem

hvilken styling og felger er det på den? fikk lyst og bygge min 525i slik :) den var dritrå...

Det der er Seidl styling. http://www.styling-tech.no http://www.gsbildeler.no forhandler dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...