Gå til innhold

Prosjekt selges/byttes i noe fint


 Share

Anbefalte innlegg

Har desverre ikke tid til prosjektet mitt så jeg lurer på å selge, kan være greit å se hva jeg muligens kan få for det. Jeg har ikkeno behov for å selge, så ingen skambud, dere ser jo selv at det er brukt endel kr på dette.

Bilen:

83 mod 323i 2-dørs med takluke, tatt inn som flyttegods i 87

Lakkert innvendig, motorrom, inni dører osv, mangler kun lakk utenpå, bilen er ferdig slipa ned og lagt fyller og kontrastfarge.

Har montert M3 bredding i glassfiber, har også m3 frontfanger, bakfanger og sideskjørt.

Interiør:

Montert godkjent skrudd Sparco-bur, Sabelt GT2 stoler og Sabelt 6-punktseler. Alt originalt interiør er vekk og bilen er helt ren innvendig, den er også lakkert innvendig

Understell:

Har montert FK Kønigsport, justerbart i høyde og hardhet. Polyurethan-foringer hele veien. Nylon oppheng til diff. 3,64 sperrediff 25%.

Bremser:

Wilwood Dynalite 4-pots sett fremme og gruppe N skiver bak, borra og slissa. Hydraulisk håndbrekk. justeringskran.

Motor:

Ikke ferdig montert enda, men består av M10 borra til 2,1 og o-ringa, med smidde 90,5mm stempler, 135mm smidde råder, veiv fra 2002tii, doble kjeder, justerbart kamdrev, 121 topp med store ventiler, syrefast grenrør i 42,3mm 316 kvalitet med ekstern Tial 44 mm wastegate, T04E turbo.Tial dumpventil, BSE EMS1 datasprut, Harde Schrick ventilfjærer, Dr Schrick 288 kam. ARP topplokksbolter. tigsveiset innsug med 3" spjeld. Alle trykkrør i 3" syrefast. Stor intercooler, M5 3,6 svinghjul, lamell og trykkplate++++

Når denne blir satt sammen burde den kunne bremse over 400hk lett.

Diverese:

Fuelcell på 45 liter, Aeramotivepumpe, motorfester i nylon.

Altfor mye å skrive...

Takk kontakt hvis du er interessert, helst på PM.

Er også interessert i å bytte i nyere bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...