The_transporter Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 http://www.sgcshop.com/product_info.php ... cts_id=265 selger en slik en.. kjøpt av sgcshop i januar tror jeg det var.. denne er ubetydelig brukt... har brukt denne til å drive 2 * 15" 2000w og dette holder i massevis... kan ikke si annet en at denne er kraftig!! husker ikke hva han heter.. men er en på forumet her som driver sgcshop tror jeg... så om det skulle være noe galt med den så er det mulig å få kvittering av han selger denne fordi jeg skal bygge om bilen til gass-drift. og ikke vil ha masse anlegg bak sammen med gasstanken . . så bud kan starte på 2000,-
The_transporter Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 kan evt bytte denne i en bra head-unit med skjerm som kommer ut sånn 16*9 opplegg
The_transporter Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 byttes i infinity kappa frontsett som passer e39
Stilzkin 86' Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Denne annonsen fører ingen vei man... E39 er ikke så utbredt her... Og folk biter ikke på 2 kanalsforsterkere til 2K... Anbefaler 1500,- her, så kanskje du får bit... Kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå