Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som kan anbefale noen bremseskiver til e39 520? Så orginal kostet rundt 900 hos GS men de hadde en 'alternativ vare' til 556 kr av merket Febi..

Noen som har noen erfaringer med disse? Eller andre alternativ?

På forhånd takk for svar! :)

Skrevet
Lurer på om det er noen som kan anbefale noen bremseskiver til e39 520? Så orginal kostet rundt 900 hos GS men de hadde en 'alternativ vare' til 556 kr av merket Febi..

Noen som har noen erfaringer med disse? Eller andre alternativ?

På forhånd takk for svar! :)

Jeg banner i kjerka og kommer med følgende innrømmelse:

Jeg har kjørt de siste 25000 km med Biltema-skiver, og har sålangt ikke hatt noen problemer med disse.

Prisen husker jeg ikke i hodet lenger, men det kan jo lett sjekkes på Biltemas nettsider.

Skrevet

Faren min byttet til biltema skiver på sin E39 i vinter og de har visstnok holdt bra.

Tror prisen på de var 229kr pr stykk

Skrevet

Febi\bilstein skiver behøver du ikke være engstlig for å kjøpe,ikke umulig at biltema også har disse fordi de kjøper av produsenter som gir best pris på varepartier.Stabilisatorstag foran til e39 er orginal bmw (samme produsent),neste år kan det være produsert i kina.Problemet med biltema er at du vet ikke helt hva du får.

Skrevet
crazy-bimmer Skrevet: Tir Mai 15, 2007 20:09 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

har kjøpt brembo med mintex klosser på mine 3 siste biler!! funker som bare det!! (mekonomen

Vet du pris på disse? Det er det som er mest avgjørende her :)

Boss Skrevet: Tir Mai 15, 2007 20:01 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Med tanke på sikkerheten, ville jeg ikke spart noen små kroner på bremsene.

De funker vel til å bremse med de billige og, men kanskje ikke like lenge :lol:

De som jeg har nå (ukjent merke) er ved en eller annen grunn blitt skeive så det vibrerer i rattet ved bremsing..

Skrevet

jeg slo på stortromma for 10 min siden..

da bremselampa mi begynte å lyse på veg til jobb i dag..

bestillte meg black diamond skiver og ferrodo klosser fra gs.. :)

samt slitasjevarslere... lite hyggelig pris.. men jeg håper jeg får igjenn på bremsevirkning :P

3750 + 150 i frakt ble avtalen :P

dæven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...