Sigbjørn Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Rondell 58 har jeg på min e36, syns de kler bilen veldig godt, men man får jo ikke godkjent dette da på en e36, da det er 5-serie innpress på de. Må valse noe for at det ikke subber. På bilen min så har jeg 8.5 og 10*18 med dekkdim 225/40 rundt om. Skulle hatt breiere dekk bak, men får vel slite ut disse før jeg kjøper breiere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Og så skal jeg komme her og være "party pooper"-en Husk Felger med ORDENTLIG korrekt kant (hvor eikene er -flate-), har da et ulovlig innpress på ET. Dette fordi man ikke kan ha i pose og sekk på E36. Skal man ha kant på E36 lovlig, så må man ha bøyde eiker som flytter innpresset korrekt utover i felgen. Hehe, er klar over dette, og ser ikke på det som noen krise.. Flere her inne som kjører med feil innpress så det tar jeg ikke så tungt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 B1 er oppbrukt for lenge siden. B1 oppbrukt på E36? Ytterst sjelden man ser B1 på E36 vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå