S.Arnesen Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 hvordan får jeg av dørtrekket på min e-34? har skrudd av vindussveiva, og den inne i døråpneren. også får jeg av klipsa, men det virker som om det er noe mer som holder igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Resten er vel klips som sitter på baksiden som alle andre BMW. Da skal man bare dra forsiktig..Pass på så ikke klipsene ryker..Pleier å skje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 plagdes med samme greia på min hehe men bare å dra det rett opp, om du har løsna skruen under døråpneren, å tatt av sveiva, å låseknotten Står en guide til dette på. www.bmwe34.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... emoval.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Hver gang jeg skal ta av dørtrekkene mine, så tar jeg alltid og bestiller på GS bildeler X antall klips, slik at hvis noen ryker, så har jeg noen. Kjøpte senest 20 stykk, for skal av meg alle fire trekkene. Tatt av to trekk nu, og bare ett brakk. Greit å ha noen til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 hehe... alltid kjekt med reservedeler. er noe som holder igjen vinduet mitt. får det nesten halveis ned bar. er litt irriterende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 hehe, ja, du må vippe løs den krom lista oppe ved vindue også den er bare klipsa på, bruk ett stort skrujern, eller baksia på en tapetkniv, noen har sånn stor brei metalplate der, uten skarpe kanter plagdes med samme greia som deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå