joneh Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 hei.. opplevde hær i dag at bilen på en måte fjusker litt når jeg trør den litt ut på gira, og kommer opp i turtall noen som har vert borti noe lignenes og har en vis anelse av va dette kan skyldes, ved normal kjøring går det greit men vis feks eg skal trø på litt for og komme ut på veien og kommer opp i høgt turtall så er det akuratt så den fjusker litt.. bare beklager måten eg skriver på er kansje ikke så flink til og formulere:P
joddjodd Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Har litt av samme problem. Dette skjer når motor både er varm og kald.
Sir Hofstad Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 prøve pluggskifte og justering av ventiler først...
vibra Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 hadde noe sånt jeg også.. fjuska ganske ille til tider. men ble nesten helt bra når jeg fikk skifta plugger!
Sir Hofstad Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Kan ikke gjennta det ofte nok.... BEGYNNE MED DET ENKLESTE FØRST He-He Gjelder meg selv også.
joneh Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Skrevet Mai 15, 2007 Er det bare når motoren er kald? er akuratt likt om motor er varm eller kald. prøve og skifte pluggene håpe på det kan bli bedre.
terush Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 hadde samme problem. skiftet lambdaen. da ble det bra. brukt biltema sin.
beemer525i Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 Hei..hadde samme problem med en 1991 mod 525 da var det en coil som var røket.prøv diagnosetest så fnner du det ut med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå