Gå til innhold

Noen som har kjørt fra frankfurt til norge?

milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

Går fint å kjøre. Var nylig Berlin, brukte 12 Timer til Oslo, vil tro det er en time eller to lenger til Frankfurt. Kjører En ferge som tar 45 min Puttgarten-rødby, så brua ved Malmø.

Bare 1-2 timer forskjell? Er jo fryktlig langt fra frankfurt til berlin i følge kartet. Kjørte du da effektivt eller var du innom diverse ting som tok litt tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr kjørt strekningen flere ganger, dog stoppet i halden hvor jeg bor. Bruker ganske nøyaktig 11timer med jevn kjøring, inkl middagstopp. Så ca12-13 til Oslo er nok ganske riktig. Med mindre du bommer på ferga, da blir det minst en 1/2 lenger.

Er det den samme fergen det er snakk om? Og hva mener du med 1/2 lengre? 1/2 time eller 1-2 timer eller en halv dag!

Stian_e34: Hadde det bare vært såvel hadde jeg vært glad. Men skal hente en mini cooper cab... Noe jobben skal ha, men de betaler alt, dvs fly ned, hotell, mat osv pluss at jeg får timelønn fra jeg drar fra leiligheten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan bil skal du ned og hente da?;)
Hadde det bare vært såvel hadde jeg vært glad. Men skal hente en mini cooper cab... Noe jobben skal ha, men de betaler alt, dvs fly ned, hotell, mat osv pluss at jeg får timelønn fra jeg drar fra leiligheten min.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hentet nettopp bil i Stuttgart som er litt lenger ned.. Du bruker vel en 14timer hvis du kjører i ett.. Men regn med 20 timer.. :) Det er ca 160mil hvis du kjører hele veien.

Blir alltid litt mer også.. Selv ble det 2300km på meg.. Men det gjorde meg ingenting i bil med S50B30 og på veier uten fartsgrenser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for mang bra og sprikende svar!! Alt fra 12 til 20 timer. Men den frisørbilen jeg skal kjøre blir det nok ikke en kjempe tid!

Hvis man skulle velge å ta en ferge til norge er det da bare hiertshals, fredrikshavn og kiel som gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...