milhouse Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Som topic sier: Skal mest sannsynlig ned å hente en bil der nede og lurer på hvor lang tid det tar å kjøre? Bør man kjøre hele veien eller ta ferge. har lyst til at det skal ta kortest mulig tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Går fint å kjøre. Var nylig Berlin, brukte 12 Timer til Oslo, vil tro det er en time eller to lenger til Frankfurt. Kjører En ferge som tar 45 min Puttgarten-rødby, så brua ved Malmø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 ned å hente deg en audi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Hr kjørt strekningen flere ganger, dog stoppet i halden hvor jeg bor. Bruker ganske nøyaktig 11timer med jevn kjøring, inkl middagstopp. Så ca12-13 til Oslo er nok ganske riktig. Med mindre du bommer på ferga, da blir det minst en 1/2 lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 Går fint å kjøre. Var nylig Berlin, brukte 12 Timer til Oslo, vil tro det er en time eller to lenger til Frankfurt. Kjører En ferge som tar 45 min Puttgarten-rødby, så brua ved Malmø. Bare 1-2 timer forskjell? Er jo fryktlig langt fra frankfurt til berlin i følge kartet. Kjørte du da effektivt eller var du innom diverse ting som tok litt tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 Hr kjørt strekningen flere ganger, dog stoppet i halden hvor jeg bor. Bruker ganske nøyaktig 11timer med jevn kjøring, inkl middagstopp. Så ca12-13 til Oslo er nok ganske riktig. Med mindre du bommer på ferga, da blir det minst en 1/2 lenger. Er det den samme fergen det er snakk om? Og hva mener du med 1/2 lengre? 1/2 time eller 1-2 timer eller en halv dag! Stian_e34: Hadde det bare vært såvel hadde jeg vært glad. Men skal hente en mini cooper cab... Noe jobben skal ha, men de betaler alt, dvs fly ned, hotell, mat osv pluss at jeg får timelønn fra jeg drar fra leiligheten min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 hvordan bil skal du ned og hente da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 hvordan bil skal du ned og hente da? Hadde det bare vært såvel hadde jeg vært glad. Men skal hente en mini cooper cab... Noe jobben skal ha, men de betaler alt, dvs fly ned, hotell, mat osv pluss at jeg får timelønn fra jeg drar fra leiligheten min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 jeg hentet nettopp bil i Stuttgart som er litt lenger ned.. Du bruker vel en 14timer hvis du kjører i ett.. Men regn med 20 timer.. Det er ca 160mil hvis du kjører hele veien. Blir alltid litt mer også.. Selv ble det 2300km på meg.. Men det gjorde meg ingenting i bil med S50B30 og på veier uten fartsgrenser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Logget meg på http://www.map24.no og fikk ut at det skal være 1566.26 km og ta 16:37 timer å kjøre denne turen. Du kan jo prøve denne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 to kamerater av meg kjørte nedover for å hente en tt på mandag. brukte ca 14 og en halv time til frankfurt. men så holdt ikke de fartsgrensene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Mente en halv time mer. Du klarer det på 12 timer med godt vær og uten noe særlig rush/køkjøring. Men da ligger du lit over grensa hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 hvem gjør på den tyske autobahn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 hvem gjør på den tyske autobahn? Mangler det et ord her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 takk for mang bra og sprikende svar!! Alt fra 12 til 20 timer. Men den frisørbilen jeg skal kjøre blir det nok ikke en kjempe tid! Hvis man skulle velge å ta en ferge til norge er det da bare hiertshals, fredrikshavn og kiel som gjelder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå