Frode_E30 Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 Har original topp pakning og pianotråd som stikker opp 0,3mm. Hvor mye er det sunt å trekke til boltene? Er nå strammet etter data som sto i haynes-boka. Lekker litt olje i bakkant av topp og skal prøve å trekke til litt mere. Noen som kan hjelpe?
ehrnst Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 pakninga er ny? normalt at det svetter litt olje til pakninga er satt seg skikkelig. Om du skal trekke til mer er jeg usikker på. bruker du ARP, eller annen type 12/9bolter?
Frode_E30 Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Skrevet Mai 16, 2007 Toppen er overhalt og planet, blokka ble vel også planet (minimalt). topp pakning og standard strekkbolter er også helt nytt. motoren har gått 100-200mil nå så den vil nok ikke sette seg noe mere nå er jeg redd for.
336mik Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 De orginale boltene tålet ihvertfall ikke så mye mer enn det som står i haynes boka. Hva med å bytte til ARP-bolter? Har dratt 126nm med mine flere ganger,og de funker bra.Trenger ikke gå å kjøpe nye bolter hele tida heller.
Frode_E30 Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Skrevet Mai 16, 2007 De orginale boltene tålet ihvertfall ikke så mye mer enn det som står i haynes boka.Hva med å bytte til ARP-bolter? Har dratt 126nm med mine flere ganger,og de funker bra.Trenger ikke gå å kjøpe nye bolter hele tida heller. Hvor får man kjøpt ARP? Hva koster disse? Tenkte jeg skulle prøve å dra til 0,5-1 kilo ekstra på strekkboltene..?
336mik Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 www.pure-pf.com har ihvertfall ARP bolter.koster vel 2-2500 for et helt sett.Mulig noen har billigere sett også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå