Widejuggao Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 kjøre 540ia men mangler noen få lapper til fjørere? hvorfor ikke vente en liten mnd eller noe så har du råd til noe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Ja, men når jeg får spart litt penger, så skal jeg ha meg ny felger, hehe. Har kanskje råd til å bruke 2000kr på senkesett, men får jeg tak i et billigere, så er jo det mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Ringte GS i dag. De hadde et 50/20 senkesett fra Apex inne. Skulle ha 1300kr for det. Eneste er at det sto at det var til 525-535. Altså ikke 540. Tror dere at dette settet passer min? Mvh. Anders Lien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Se på dennesiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 Var jo ikke akkurat billig der heller. Men får tak i senk som senker 10mm da... Men samma det. Tror jeg kjøper fra GS. Blir billigst det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå