maxmix Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Hvor lenge må han gjemme seg for at det ikke skal være mulig å bevise at han ikke hadde akohyler i kroppen. Holder det å bare bli edru, eller er det mulig å bevise dette med utvidet blodprøve også etter at man er blitt edru igjen(slik som med tyngre stoffer)? Passasjeren har vel sunget som en fugl så han kunne bli slippet fri kjapt og fortsette 16mai feiringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 synd.. var en pen bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Det er jo fortsatt en pen bil da, jeg mener, ser ikke ut som om der er noen skade å snakke om. Kommer veltebøylene opp av hopestøttene? Det visste jeg ikke. Avanserte greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Haha! Typisk han personen der.. HAHAHA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 en bekjent av meg kjørte idiot i fylla.. kræsja og landa på taket i en sinnsyk fart. bilen ble totalvrak. Han stakk av, og meldte seg til politet først 4 dager etter ulykken. Han nektet på alle punkter og slapp unna. Fikk førerkortet tilbake, og ingen bot. Så om han har flaks kan man komme seg unna.. men ofte har noen sett noe osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Hatt bra fart der ja..Smart å stikke av hvis det er eieren selv som kjørte eller var med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Smartest å la bilen stå i garasjen å heller fortsette festen i sofan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Smartest å la bilen stå i garasjen å heller fortsette festen i sofan WORD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Smartest å la bilen stå i garasjen å heller fortsette festen i sofan WORD Mandal powa Hadde vært intr å sett åssen de kjørte. Dumt er jo alt, men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 LOOl kjenner han gått han som eier bilen! Ble helt paff nå hmm. men han pleier somregler å ha sjåfører når han drikker\ de drikker sikkert og men man vet jo aldri hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Det måtte jo skje:P hehe jaja synd å sitte med lån på den bilen nå hehe trur jeg må spør de som var i bilen hva som skjedde i dag:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 ikke braaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 En gjenganger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Når jeg var der tenkte jeg og tillby meg og fjerne bilen for grunneieren mot at jeg kunne plukke deler, mener, "Finders keepers" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 ser ut som forstilling har fått hard medfart venstrehjul med full sving mot høyre (og vell så det) mens høyrehjul peiker rett frem) idiotkjøring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå