Søreng Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 gratulerer med dagen ja Kan nok ikke kjøre med den nyvaskede bimmern ennå men Senere i dag blir det garantert tur Men først må undertegnede gå i russetog.. Tjoho, skal bli morro.. *huske å ta med nok russekort til de 238498243 ungene som skal mase*
Turbo-Knut Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Til lykke med dagen Hilsen fra meg, og mine kolleger på opplysningen 1881
P.I.B Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Gratulerer. Jeg feirer faktisk 17mai. på Rica Seilet i Molde. Vi måtte ha noen dager med avslapping, ettersom det har vært alt for mye jobbing den siste tiden. Min sambo hadde rabatt på overnatting på Seilet, så derfor havnet vi her. Pent hotell!
Wazu Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Gratulerer med dagen alle sammen ja. Spis is og kaker til dere spyr
jcvold Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Hipp hurra ! skal se om vi får dratt igang en liten 17.Mai feiring her i statene og. litt pølsegrilling og is
Runar-CSi Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Gratulerer.Jeg feirer faktisk 17mai. på Rica Seilet i Molde. Vi måtte ha noen dager med avslapping, ettersom det har vært alt for mye jobbing den siste tiden. Min sambo hadde rabatt på overnatting på Seilet, så derfor havnet vi her. Pent hotell! Ja det kan du fortelle meg, syns det var noe veldig kjent med E46`n som sto parkert der inatt! Knallflott bil du har! Grattulerer med dagen alle...
336mik Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Gratulerer med dagen folkens. Syns det er litt feil å feire Norge med alle de skatter og avgifter men. Hilsen en hvis dame har nyvasket bimmer! Sees på Rudskogen i morra folkens.
Chriso Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Gretulerer til alle her inne! Gratulerer med dagen folkens.Syns det er litt feil å feire Norge med alle de skatter og avgifter men. Hilsen en hvis dame har nyvasket bimmer! Sees på Rudskogen i morra folkens. Vi feirer jo ikke "Norge med sine skatter og avgifter", men grunnloven, som markerte selvstendighet!
336mik Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Gretulerer til alle her inne!Gratulerer med dagen folkens.Syns det er litt feil å feire Norge med alle de skatter og avgifter men. Hilsen en hvis dame har nyvasket bimmer! Sees på Rudskogen i morra folkens. Vi feirer jo ikke "Norge med sine skatter og avgifter", men grunnloven, som markerte selvstendighet! Selvstendighet som gir mulighet for masse skatter og avgifter Jeg skal ihvertfall feire dagen med en soft-is(og svigermor kommer til middag).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå