borte Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Hvor får jeg tak i disse felgene billigst mulig i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Nordisk felgimport har de vel... vet ikke om de er så sinnsykt billige men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Nordisk felgimport har de vel... vet ikke om de er så sinnsykt billige men.... Har vært der å sett, og de selger 9.5x19" for 3200,- per felg! Er det ingen som selger billigere må jeg vel bestille derfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Eg tror eiker er billigst på disse..ring og hør..greie folk sist eg hørte verfall..da fikk eg tilbud på 18" med dekk og frakt til 9998kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Eg tror eiker er billigst på disse..ring og hør..greie folk sist eg hørte verfall..da fikk eg tilbud på 18" med dekk og frakt til 9998kr.. Ok, skal prøve det i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Nordisk felgimport har de vel... vet ikke om de er så sinnsykt billige men.... Har vært der å sett, og de selger 9.5x19" for 3200,- per felg! Er det ingen som selger billigere må jeg vel bestille derfra.. Det er da vel en grei pris, mine ekte AC/Schnitzer 8,5x19 i samme mønster har en pris på 8657,- pr. felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Nordisk felgimport har de vel... vet ikke om de er så sinnsykt billige men.... Har vært der å sett, og de selger 9.5x19" for 3200,- per felg! Er det ingen som selger billigere må jeg vel bestille derfra.. Det er da vel en grei pris, mine ekte AC/Schnitzer 8,5x19 i samme mønster har en pris på 8657,- pr. felg Joda, ikke så gal pris egentlig! ..Men gidder ikke kjøpe de første og beste uten å sjekke om jeg kan finne de billigere andre plasser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå