Dykkefaen Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Noen av dere som har fått tunet bilen hos disse kara? Driver og spekulerer på om jeg skal inn der med bimmern min, men tenkte å høre litt rundt først. Noen erfaringer? Sjekk linken for mer info om hvem hva hvor ,pris ol. http://www.tsracing.no/bmw.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Kjenner så vidt en av de karene som er med å driver sjappa. Mitt inntrykk er at de er av de mer seriøse på dette området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Har også vurdert dette.. Ble å koste 7000,- inkl. montering, og da gjør de det hjemme hos meg! Virker som seriøse karer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Ja, det virker som om det er en fin plass for å pakke noen ekstra hester under pansret. 34 HK i mitt tilfelle. Fra 136Hk i dag til 170Hk. Noen som vet hvor lang tid det tar å få gjort denne jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaro Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Du kan også sjekke www.ultimo.no. Han holder til i nærheten av ditt hjemsted. Kjenner flere som har brukt ham med godt resultat. Tror han er rimeligere enn TS Racing. Jarle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Den linken der Jaro funket ikke noe særlig.Fikk bare opp sponsoren til siden. Vet du om noen andre linker til vedkommende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Ta bort punktumet i linken så fungerer det.. http://www.ultimo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Aha... ikke værre altså. Der funka det som bare det. Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Har sjekket rundt på sidene til ultimo, og det virker som de har orden på sakene sine. Noen anbefalinger fra dere andre her inne? Hva ville dere valgt...? TS Racing eller ultimo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Jeg var hos tsracing på tirsdag og fikk seriell-tuning i min bil. Var på gatebil og gjorde en avtale på 5000kr. Satt og venta i ca en time og et kvarter før bilen var ferdig. Mekanikeren jeg snakka med sa de hadde målt den til 413,5 nm.. Fikk ingen papirer på dette men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Ingen papirer på jobben som er gjort?? Mmmm, skeptisk Uansett. Ble du fornøyd med bilen etterpå? Merket du noe stor forandring? Jeg har ikke snakket med dem enda, så jeg regner med at jeeg må vel ut med ca 7K for samme jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Jeg fikk bare kvittering på betaling. Ikke annet.. Bilen ble bedre ja. Merker det mest i toppen.. Ble veldig responsiv ved girskift. Kommer utrolig raskt opp i høy fart Jeg trodde 205hk skulle ha gitt meg mer men. Hadde vært interessant og fått testet den i benk. Men jeg får vel tro de har gitt meg det jeg har betalt for. Ts-racing har jo ikke akkurat dårlig rykte på seg Er det andre her som har vært og tunet hos dem? Fikk dere papirer på målinger og resultater? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee2 Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 OT. kanskje, men er det noe sånt til bensin biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaro Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Glemte å nevne ESS Tuning ( http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=239&id= ). Viss du leser på www.autopower.se så kan en få inntrykk av at de er Sveriges beste Tuning firma, men de ligger i Halden/Aremark området. Svenskene skryter de opp i skyene i alle fall. ESS er også blant de som har best kompetanse på tuning av BMW i Norge. De som er mest kjente utenfor Norges grenser i alle fall. Jarle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 OT. kanskje, men er det noe sånt til bensin biler Ja, det er også for bensinbiler.. 7000,- inkl. montering på min 525i.. ..Får 19hk ekstra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå