Gå til innhold

Tuning hos TS Racing

Dykkefaen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg var hos tsracing på tirsdag og fikk seriell-tuning i min bil. Var på gatebil og gjorde en avtale på 5000kr. Satt og venta i ca en time og et kvarter før bilen var ferdig. Mekanikeren jeg snakka med sa de hadde målt den til 413,5 nm.. Fikk ingen papirer på dette men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen papirer på jobben som er gjort?? Mmmm, skeptisk :?

Uansett. Ble du fornøyd med bilen etterpå?

Merket du noe stor forandring?

Jeg har ikke snakket med dem enda, så jeg regner med at jeeg må vel ut med ca 7K for samme jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare kvittering på betaling. Ikke annet..

Bilen ble bedre ja. Merker det mest i toppen.. Ble veldig responsiv ved girskift. Kommer utrolig raskt opp i høy fart :D

Jeg trodde 205hk skulle ha gitt meg mer men. Hadde vært interessant og fått testet den i benk.

Men jeg får vel tro de har gitt meg det jeg har betalt for. Ts-racing har jo ikke akkurat dårlig rykte på seg :)

Er det andre her som har vært og tunet hos dem? Fikk dere papirer på målinger og resultater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne ESS Tuning ( http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=239&id= ). Viss du leser på www.autopower.se så kan en få inntrykk av at de er Sveriges beste Tuning firma, men de ligger i Halden/Aremark området. Svenskene skryter de opp i skyene i alle fall. ESS er også blant de som har best kompetanse på tuning av BMW i Norge. De som er mest kjente utenfor Norges grenser i alle fall.

Jarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...