Chris_325iM Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Veldig fin bil! stemmer det at du var på rudskogen med den? syns jeg så den der... fin er den ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Jada, det stemmer det. Var der på søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 synd det ikke er sportsseter, da tror jeg faktisk jeg hadde kjøpt den...Men men, utrolig fin 325, det skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 En av de fineste 325 jeg har sett Der har man alt man ønsker seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 bortsett fra sportsseter, noe som er viktig for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 synd det ikke er sportsseter, da tror jeg faktisk jeg hadde kjøpt den...Men men, utrolig fin 325, det skal du ha! sportsseter får du kjøpt brukt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Bud på 110 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Tatt litt bilder i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 hehe, kan ha noe med at du har bygget den? Bilen er forøvrig IKKE til salgs Har kjøpt gule koni dempere i dag, slik at den blir stivere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 nydelig stykke arbeid bytte mot S4'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Nei takk du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 Noen som kan anbefale meg GODE bremser til bilen, og hvor jeg kan kjøpe de? for eksempel brembo, M3, noe i den stilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå