jødahl Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Har en org. BMW cd spiller til en E36. Der får jeg opp at jeg trenger Code. I bruksanvisningen står det at jeg skal taste inn 1-4. Når jeg gjorde det sto det bare Wait. Har nå Waitet i en dag, å ingen ting skjer. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Det i bruksanvisningen, sier bare HVORDAN du skal gjøre det. Koden skal være på et eget kort, på størrelse med et visa kort, og er på 4 siffer. Hvis du ikke har denne, så kan en BMW forhandler skaffe deg denne, ved hjelp av serienr. på spilleren, og et vognkort fra bilen spilleren ble levet i originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Når det står wait, må de stå strøm på den til det kommer code i displayet igjen.. Bare å finne fram laderen og litt tolmodighet Code kan du sikkert få her http://www.gsmunlock.com/equipment/bp_calc.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå