Brættis Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 Heisann gutter og jenter. Skal vi prøve å få til et "Trønder treff"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Ja. Det skal vi! Hvor og når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 Ser ut til at vi kan møtes på Asphaugen å ta oss en is...... Må vel være flere som vil.. Ivanrogov vil sikkert vise fram ny bil snart? Vi kan treffes til meg å legge pappshingel på garagetaket mitt... Men fra spøk til kanon: vi må få til noe ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Ser ut til at vi kan møtes på Asphaugen å ta oss en is......Må vel være flere som vil.. Ivanrogov vil sikkert vise fram ny bil snart? Vi kan treffes til meg å legge pappshingel på garagetaket mitt... Men fra spøk til kanon: vi må få til noe ja.. Med noen kasser Carlsberg og tilbud om overnatting skulle vel pappen komme på plass den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=53477 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=53477 Er vel bedre at du henger deg på denne tråden da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Var det jeg tenkte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Var det jeg tenkte Kommer du fra trøndelag opprinnelig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Gjør egentlig det, men pga av arbeid i forsvaret ol har jeg ikke vært så mye i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Gjør egentlig det, men pga av arbeid i forsvaret ol har jeg ikke vært så mye i Trondheim. OK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Det skal være en slags Martna i Osen i helgen, men det er vel ikke akkurat værdens navle og blir kansje langt for mange å kjøre... Det er ca 6 mil fra Steinkjer og noe like langt fra Namsos. Ca 3 mil fra Namdalseid.. Hadde vært stili å kommet med en BMW konvoi utover... Kunne sikkert funnet en plass å grille på å... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Bra det kommer forslag her Osen turen høres bra ut, men tror Osen blir litt langt for meg denne helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Bygger stereo i E46`n i helga. Så det er dugnad hjemme hos meg hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Åjsann. Kansje jeg kommer på inspeksjon Ivanrogov... Blir det avanserte greier? Ac Shcnitzer, jeg skjønner det ja. Er egentlig litt tiltak for meg også, (Med bare 3 mil) men har svigeforeldre uti der, så vi slipper vel ikke unna.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Det er nok kun 2x12" RF og monoblokk. Ikke mer avansert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå