Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tja har gjort en del med den motoren som står i e34 min er smidde stempel og staker, haltech sprut, calibra turbo dyser og turbonetics turbo. holder på og håper å bli ferdig før sommeren er over. motoren er skrudd sammen og står i bilen. har bare å få montert haltechen og mappet den.

Skrevet
er ikke helt inne på de der m20motorene men tror det er et fett kass årsmodell selve motoren er men motor nettet mener jeg du må ha fra en som er nyere enn 86 men er ikke helt sikker. du må i hvertfall ha et lednings nett uten de følerne på kassen. de følerne er veiv sensorer og motoren bruker de til å gi signal til styringen om når og hvordan den ska gi gnist og slikt. mens den andre uten de følerne på kassen tar signalet fra fordeleren. er ikke hundre prosent sikker på dette er bare noe jeg har hørt fra andre bmw folk da men. jeg har egentlig aldri skrudd noe særlig på disse gamle tikkende bombene. hehe 24v er den beste motoren bmw har lagd mener jeg

heh,okeey;)

menne trudde er det normalt med samme radiator som er på 24v på en 12v?Er ikkje ekspansjonstanken for seg sjølv på 12v?

På min er de radiatoren og ekspansjonstangen på samme.som på 24v.

Skrevet

det vet jeg egentlig ikke tror egentlig det er det samme. en ekspansjonstank er det samme om den er i radiatoren eller utenfor. kjenner en som har en 520 12v som har en 24v radiator og det funker ganske bra. han har vel en m20b25 motor i den også. men men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...