kvalaracing Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Legger ett ut her for en kompis og broderen. visst noen har flere så post ivei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Så ut som om det var et bra treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Så ut som om det var et bra treff! Hehe nei det er ett bilde fra turen opp til treffet. Ikke fra selve treffet. Litt kult med reisebilder også og treffets eneste e28..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 hva er det du har bakpå der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Så ut som om det var et bra treff! Der lo jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 hva er det du har bakpå der? er vel en combicamp. type nedfellbar campingvogn eller henger med telt om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Tror bildet er symbolsk.At man er hekta på BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Hehe.. vi var på nippet til å rygge tilbake igjen for å ta bilde da vi passerte dere med oppslått combicamp rett før porten på Rudskogen. Utrolig bra! Får få til mer samkjørt overnatting hvis det blir nytt treff! Gikk det bra med bilen etter turen i sandfella? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Haha, dennen så jeg stå et godt stykke nedi veien før porten til Rudskogen. Trodde det var tsjekkere på fisketur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 hadde vært artig med en felles camp fra kvelden før da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Et par bilder fra min ensomme ferd mot Rudskogen : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Haha, dennen så jeg stå et godt stykke nedi veien før porten til Rudskogen. Trodde det var tsjekkere på fisketur jeg haha hilsen øst europas store sønner Våkna av ett brøl og smell klokka kvart over 7 om morgenen.Trodde det var ww3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Combicamp er TØFT! Kjekt at andre fra Haugalandet kom på treffet også! Her er noen bilder fra vår tur over fjellet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 haha tjekkere på fisketur. den var fin.. takk for det . ingenskade etter jeg pløyde i sanden nei. uheldig me overkokkt motor også i pitlanen. men det gikk også veldig bra. kjørte hjem uten problemer:) var litt mangel på e28 å mindre på treffet ja combicampen er kjekk den. skal sies at jeg vokna av ett satans smell utfor kl 0700. stygge tanker om at en m5 eller lignende skulle vekke oss.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå