ChrZZ Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Sååh... For alle som har ventet på bilder, så har dem nu kommet her. Kameraet hadde, av en eller annen merkelig grunn, problemer med å finne fokus på en del av bildene... Så derfor er noen av dem ikke i 100% fokus. Jeg kan ikke ta bilder uten autofokus, siden jeg er litt nærsynt, men lite nok til å ha briller. Aaaanywho.. Here goes: Lakken er 16år gammel, og HVIT (for dere som ikke ser det ), så derfor ble det noe farge-/nyanseforskjell på de lakkerte delene... Bilen er blitt polerte, lakkrens, etc etc (privat). Hva tycker folket? Mer info om bilen her -----> http://bimmers.no/viewtopic.php?p=449128 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 MEGET pen bil! ..Tror faktisk det er den peneste E36`n jeg har sett! ..Trolig pga fargen som kledde bilen sinnsykt godt! Men hvorfor har du ikke tatt bilder av høyre side av bilen egentlig..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Blitt meget pen bilen din nå! Fine bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 MEGET pen bil! ..Tror faktisk det er den peneste E36`n jeg har sett! ..Trolig pga fargen som kledde bilen sinnsykt godt! Men hvorfor har du ikke tatt bilder av høyre side av bilen egentlig..? Hehehe! Takker! ;D *varmer!* Men ja, ingen av høyre side nei. Den ser helt lik ut som den andre siden Men da måtte jeg snudd bilen osv osv, fordi solen kom fra den andre siden og bildene hadde da blitt litt mørke for min smak, etc etc Men ja, jeg skal skjerpe meg Takker, P.I.B! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Wow, dette var jo helt sinnsykt! kjempefin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 er den deiligste e36 sedan jeg har sett flott arbeid ikke mange sedaner som kan måle seg med den der.grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Som eg sa tidligere her om dagen..VAKKERT! Eneste som mangler nå er vel sportsskinn? Ble kjempefin chrzz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brøske Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Hvit bil er virkelig "inn" for tiden! Strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 ai ai ai! DETTE var lekkert! flotte bilder og likte veldig godt kombinasjone av lakkerte lister og svarte dørhåndtak! karakter: bestått MEGET godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 ble faktisk ca dobbel så bra som jeg hadde sett for meg(hadde høye tanker)! utrolig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Ja, det var på tide, hehe Ble veldig pent dette!! Så ikke så mye av den på Tryvann da, du dro da jeg kom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Takker så masse masse for kommentarer, fokens! VARMER! Ingen som ennå har kommentert bilen *live* (ved bilen, elns..), så visste liksom ikke om den var blitt noe, eller.. om den var lik som en Yaris varebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 can i make sweet løøøøve to it? Gratz Christian! Nydelig bil! Nå så jo lyktene pene ut også =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Meget pen bil, denne var perfekt! Jeg likte også bildene dine veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå