Gå til innhold

Film fra bimmers.no-treff - Endelig klar........

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja da var filmen ferdig......... Eller da ikke. :)

Dere som filmet i dag, send meg råformatet på DVD eller på kassetten om dere vil.

Dere som tok bilder i dag, send meg bildene enten på ei DVD-plate eller send de til StianGud@bbnett.no.. (Avhengig av hvor mange dere tok. Regner med det er en viss begrensning på hvor mye jeg kan ta imot på email. Om dere absolutt må sende mail, del de evt opp i fler, så kommer de nok etterhvert)

Send til:

Stian Gudbrandsen

Briskelund

2850 Lena

Skriv hvem som har filmet/tatt bilder. Er det inboard, skriv hvilken bil det er inboard av.

Så skal jeg prøve å få laget en lang film av hele dagen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hoi! Jeg har en del fra mitt bullet/helmet-cam. Filmet litt fra Helge vik sin forskjerm, fra taket på bilen min og fra hjelmen om jeg hadde på da jeg kjørte to runder med MonkeyBike'en min :) Jeg sender deg det jeg har. Er litt dårligere kvalitet pga. at det er et headcam og ikke vanlig videokamera (samme type kamera som brukes i 71 grader nord o.l. når de filmer fra hjelmen).

Her er en liten film fra monkeybike runden..

MVH Doffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble innboardfilmingen, og ble det noe motorlyd? :)

Har ikke sett på noe av det enda. Men litt lyd ble det jo, selv om det dessverre kun ble innenifra..

Ellingsen: Supert, bare å sende på. Jo mer jo bedre. Og lenger film blir det. :D

Christopher R: Ja bare å sende i vei det. Om kvaliteten ikke er så bra gjør nok ikke noe. Inboard filminga mi ble garantert ikke noe bedre. hehe. Vanskelig å holde kamera rolig gitt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å ha kopi av alle bilder selv, og i tilfelle noen synes mail er pesete har jeg enklere overføringsmetode. Mail går tregt og har som regel størrelsesbegrensning.

Det kan derfor være greiere å laste opp bildene hit:

ftp://bimmerstemp:bimmers@sookie.milk.no/

Man legger da denne adressen inn i Internet Explorer (Firefox funker ikke), lager seg en folder med nick eller navn, og kopierer bildene inn på vanlig Windows-måte. Klipp/lim eller dra over. Der er det ikke plassbegrensning og god båndbredde. mAZE kan laste ned bildene derfra.

(for de som har og kan vanlig ftp-program er det bare å bruke det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

700bilder ja... Vel. hehe, tror ikke jeg bruker alle. :D Men laster de ned og går over og sjekker. Tar ut 50-100 tipper jeg av deg. Det er fler som jeg skal bruke ifra også, så da må jeg luke ut noen. hehe.

Hvor er bildene 2mmY la ut a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått PM av meg, mAZE?

Flytta alt som er ferdig opplasta over i et annet dir, det er et annet brukernavn der som du skal ha fått på PM.

Tror ikke Steffen er ferdig å laste opp - opplastingen virker å ha blitt avbrutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...