Gå til innhold

Bilder fra Bimmers treffet på Rudskogen 18. mai 2007

Share

Anbefalte innlegg

Joa, er nok bedre kjøreegenskaper i E30'n. Men jeg ble desverre litt skuffet over det jeg fikk se av HV på Fredag :shock: .

Trodde det skulle bli enda høyere fart/ mer trøkk i svinger, på raka og egentlig rundt hele banen. Sikkert bare jeg som hadde store forventninger til denne gjennomførte grome E30'n 8) .

Ikke sikkert han maksa heller denne dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

VS har vel en bil som er bygd opp litt mer for drag også.

Dessuten er VS sin mer en race-bil enn hva helge sin er,siden helge sin er en faktisk gatebil med fullt interiør o.l.

Nåja, den er da ganske ribbet innvendig. Bakseter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore, Her er litt lyd og levende bilder fra dere kjørte: http://www.bimmers.no/files/hvmotorsport_mai07.wmv (15MB)

tusen takk gunnar :wink:

når det gjelder kjøringa til helge vil jeg påstå han kjørte det som var mulig med den bilden..satt med klamme hender hele tia :lol: måtte seriøst holde seg fast for det gikk styggfort.det ser kansje ikke slik ut når man står på sidelinja men skal love dere at det er en annen følelse når man sitter på.

jeg tok uoffisielle tider på rundene og dem lå på jevnt 1.06 til 1.10 alt etter hva som skjedde..skal også nevne at gasspedallen knakk under kjøringa og at han måtte trykke den litlle tappen for og gi full gass.noe som viste seg og være en utfordring hehe.dette er min drømmebil.den er rett og slett genial fra ende til annen.unik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ihvertfall skrive under på at M3n hans gikk som et rent helvete på Våler! 8) . Virker som han holdt igjen. Dette var jo heller ikke et treff der det skulle røyklegges, slik jeg forsto.. ;)

En av ytterst få biler i Norge man kan kalle en vassekte RÅ gatebil!

Mer film :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har noen bra bilder av hv sin bil når den var på banen?? eller bedre noen som har en snutt..fikk ikke hørt lyden utvendig jeg :cry:

Jeg har.. Kommer på filmen... Og så vet jeg at det er ett headcam som har fått med seg det meste. :D Og det kommer også på film. Bare ty til litt tolmodighet, så skal du få godsakene i hende...

Mange flotte bilder her folkens, håper dere alle laster de opp på ftp-server'n som Gunnar har linket til. Jeg kommer til å bruke endel bilder derfra. Forhåpentligvis får jeg like mye råformat som bilder. Ellers blir det kjedelig. :D

Det er meg som er den lille nissen med skinnjakke og rød lue på det bildet :P Jeg har film av ca 2 runder sett fra HV sin framskjerm :) Kameraet er festet bakover, så en ser litt lakris på langsletten(e). HV sa at han ikke skulle ha noe copyright på det, (sikkert siden jeg tilbø meg å låne bort kameraet). -Så om det er noen som vil bruke dette, gjerne pluss det jeg har fra da jeg kjørte monkeybike (festet på hjelmen) eller e39'en min (festet høyt på sideruten) så er det bare å si ifra.

Ellers er det mye bra fotografer her!!! Jeg blir ytterst takknemlig for bilder, om noen har, av den nye bilen min. Den ser slik ut (fremste bilen i sort):

DSC_0245.jpg

:D

Takk for et supert treff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ihvertfall skrive under på at M3n hans gikk som et rent helvete på Våler! 8) . Virker som han holdt igjen. Dette var jo heller ikke et treff der det skulle røyklegges, slik jeg forsto.. ;)

En av ytterst få biler i Norge man kan kalle en vassekte RÅ gatebil!

Mer film :D

Bilen hans er helt sinnsyk! Syntes også at bilen hans er sånn sett råere enn VS sin, fordi den er bygget så den kan fungere på vei også... Samme greiene som Polly gjør! Trans AM'en er jo ikje bygget for drag race, og den fungerer utmerket på vei, det kan eg skrive under på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte HV på 1.06 runder?? Mins vi klokket tidene til 1.13 etc. Så ut som han tok det pent, men det gikk jo styggfort på langsiden :)

jeg klokket runder på det første kjøringa om morgenen.klokket inn 2 runder med den tiden.varierte veldig på tidene pga. trafikk noen ganger hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...