Brightlight Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Å for en uke, for en som er så bilgal som meg fikk jeg mye å se på. Riga har det meste, en etter min smak pen by,pene damer,godt øl å en helt vannvittig rå bilpark Har tatt endel bilder, må unnskylde at jeg rota meg innom en Audi forhandler, men når det stod 3 Rs4 der og faktisk 17!?!?! R8 der hadde jeg ikke noe valg. Forhandleren var nærmeste nabo til Riga Motor Museum. Absolutt værdt et besøk det også. Har du med dama kan jo hun parkeres hos nærmeste Spa senter;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Riga er konge:) Var der i fjor..og er sugen på å dra tilbake dit ja.. Farlig billig øl og sprit der gett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Har drukket for mye jeg, husker ikke hva siden for å laste bilder heter lengre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 En av mange M6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 En grei utstilling. Audi R8 Er ikke fan av Mercedes,men..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 nå skjønner eg hvorfor gamlingen har en leilighet der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Leide lomo 17 mai, mørkt bilde men det skal være en 300C Super strech med kromma hjul og lambo doors. Skikkelig party vogn;) 335ic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Helt sjukt! Mens her i landet har vi knapt råd til en ny 320! Enda godt det er valg snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 D var litt rart å slutte å snu seg etter M6,Db9,Amg'er å div Bentlyer ja. Ble jo så man så de hele tiden. Irriterer meg at det ikke ble besøk hos Bmw forhandleren, prøvde å redusere turene med taxi til et minimum. Nervene var skjøre fra før;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 hvor ligger riga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 hvor ligger riga? Hva fikk du i geografi? Riga er vel hovedstaden i Latvia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 har ikke hatt geografi;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 de har en litt annen holdning der borte ja, man skal vise at man har penger:) Men det er jo så ekstremt store forskjeller også da, stoppet utenfor en Statoil stasjon med limoen på 17 mai for å ta bilder. Der satt det en eldre dame som ikke hadde allverden, er ikke vant til slikt der jeg kommer fra. Så jeg gikk bort til henne å ga hun ca 10 lats, var det jeg hadde i cash der og da. Hun ble så rørt at hun begynte å gråte. Da kan man spekulere på hvilken verden man lever i, ble iallefall at jeg tenkte igjennom litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå