Gå til innhold

De første bildene av min 318is på forumet

Anbefalte innlegg

Takk for alle tipsene alle sammen;) Koslig med mange svar.

Til skeptikerne, så klarer faktisk jenter å skru litt å;)

Ja, jeg går mekanisk på skolen og der har vi 3 jenter fordelt på 4 klasser.

Selv om de kanskje ikke skrur så mye på bilcrossbilene vi har holdt på å bygget på så gjør de jo en god del andre ting, de sveiser, lodder, dreier, freser og maskinerer deler, så jenter kan nok også intressere seg for slike ting :)

Forøvrig når det gjelder de 4 bilcrossbilene vi bygger på så har vår klasse en BMW 525i E28, så vi bygger rette merket :wink:

Men den er knallgul og sort, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tipsene alle sammen;) Koslig med mange svar.

Til skeptikerne, så klarer faktisk jenter å skru litt å;)

Ja, jeg går mekanisk på skolen og der har vi 3 jenter fordelt på 4 klasser.

Selv om de kanskje ikke skrur så mye på bilcrossbilene vi har holdt på å bygget på så gjør de jo en god del andre ting, de sveiser, lodder, dreier, freser og maskinerer deler, så jenter kan nok også intressere seg for slike ting :)

Forøvrig når det gjelder de 4 bilcrossbilene vi bygger på så har vår klasse en BMW 525i E28, så vi bygger rette merket :wink:

Men den er knallgul og sort, hehe

Høres bra ut :) Knall gult er vel ikke den fineste fargen i utgangspunktet, men den kan bli fet den å med rett omsorg;) Høres artig ut å bygge cross bil på skolen, hadde vært gøy å prøve noe sånt en gang. Morro å drive å bygge og fikse på biler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... du har tenkt til å sote bakruten selv? Kanskje også uten å ta ut selve ruten fra bilen? :? :?

Høres risikabelt ut!

Du kan nesten regne med å bruke VELDIG VELDIG mange timer på det, og kanskje også ende opp med et ELENDIG resultat.

Regner med du har sett hvor dårlig plass man har bak der osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...