///MoePower Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Takk for alle tipsene alle sammen;) Koslig med mange svar.Til skeptikerne, så klarer faktisk jenter å skru litt å Ja, jeg går mekanisk på skolen og der har vi 3 jenter fordelt på 4 klasser. Selv om de kanskje ikke skrur så mye på bilcrossbilene vi har holdt på å bygget på så gjør de jo en god del andre ting, de sveiser, lodder, dreier, freser og maskinerer deler, så jenter kan nok også intressere seg for slike ting Forøvrig når det gjelder de 4 bilcrossbilene vi bygger på så har vår klasse en BMW 525i E28, så vi bygger rette merket Men den er knallgul og sort, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anki_318is Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Takk for alle tipsene alle sammen;) Koslig med mange svar.Til skeptikerne, så klarer faktisk jenter å skru litt å Ja, jeg går mekanisk på skolen og der har vi 3 jenter fordelt på 4 klasser. Selv om de kanskje ikke skrur så mye på bilcrossbilene vi har holdt på å bygget på så gjør de jo en god del andre ting, de sveiser, lodder, dreier, freser og maskinerer deler, så jenter kan nok også intressere seg for slike ting Forøvrig når det gjelder de 4 bilcrossbilene vi bygger på så har vår klasse en BMW 525i E28, så vi bygger rette merket Men den er knallgul og sort, hehe Høres bra ut Knall gult er vel ikke den fineste fargen i utgangspunktet, men den kan bli fet den å med rett omsorg;) Høres artig ut å bygge cross bil på skolen, hadde vært gøy å prøve noe sånt en gang. Morro å drive å bygge og fikse på biler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Finfint! takker! Send meg PM når du har montert og lakkert a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anki_318is Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 Det kan jeg prøve på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Pen bil Ser frem til bilder med lakkert bakrutesenker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 aå ut som en veldig pen bil detta:D men bare en ting: - ta av sotfilmen bak på sidevinduene hvis du ikke skal ha på framvinduene... ser altfor halvfærdig ut med bare sidevinduene bake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anki_318is Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Takk for tipset;) Skal se hva jeg gjør, skal i hvertfall få sota bakruta først så ser jeg hvor langt jeg kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anki_318is Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 I dag kom de nye blanke tåkelyktene i posten! Så nå er det bare å få de montert på. Legger ut bilde av de seinere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Hmm... du har tenkt til å sote bakruten selv? Kanskje også uten å ta ut selve ruten fra bilen? :? Høres risikabelt ut! Du kan nesten regne med å bruke VELDIG VELDIG mange timer på det, og kanskje også ende opp med et ELENDIG resultat. Regner med du har sett hvor dårlig plass man har bak der osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anki_318is Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Bakruta har jeg tenkt til å få sotet proft. Har prøvd et par ganger selv, men det ble ikke veldig bra. Jeg vil ikke ha noe halv ferdig på bilen. Men takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anki_318is Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Da var de nye tåkelysene på plass;) ble bra. Bakrutesenkeren er blitt sendt til lakk i dag, så den skal nok monteres på fredag. Senking er på vei i posten, så nå begynner det å bli bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå