Sir Hofstad Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Tilkoblet stroboskop/tenningslampe på ledning fra coil får vi svært ujevn blinking... Byttet ALT; veivføler,ledningsnett,plugger,pluggledninger,rotor og fordelerlokk,coil, unntatt Motronic styresentral (byttes i morgen). Selv mistenker jeg Motronicen, men er interessert i synspukter. E34 525, -89 mod som er byttet ny motor i. (symptomer ellers er at det høres ut som kondens: motoren går ruskete, vanskelig for å starte, blir verre og verre. Kan plutselig gå fint en dag og så samme igjen... Legger alle plugger på toppdeksel så gnistrer det fint i noen plugger men svært forskjellig) Kan nevne at eier holdt på så mye med startkabler at han klarte å snu polaritet på batteriet før jeg byttet motor
Sir Hofstad Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Skrevet Mai 20, 2007 Ser ut som jeg har fått steingæli plugger Stolte på de var rett så tenkte ikke noe over det, forbaskete butikk..... Tenningssystemet klarte tydeligvis ikke å danne gnist på dem....
Bimmerlars Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Stusselig å kaste bort penger så mye deler da ja.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå