Johnny86 Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Da har det ENDELIG blitt M3 på meg også. Bilen er herlig, og jeg kjører rundt med et stort glis hele dagen nå.. N Bilen er chippa, og fjerna katalysatoren. Noen få bilder med dårlig kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Den bilen har jeg faktisk vært borti. det er veldig strøken og flott:) Går ganske godt også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 peeent. så veldig bra ut bilen Den vingen ville jeg ikke turt å satt på en vanlig e36. men siden det er m3 så synes jeg den faktisk er kledelig interiøret / stolene er alltid en fryd for øyet å se. damn i wan't a piece of that Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Hehe. Når jeg fikk bilen, var jeg fast bestemt på at vinga skulle stilles ned, men nå er jeg blitt litt usikker. Har faktisk egentlig begynt og like race stuket vinga gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Den ser mer ekstrem ut på bildene enn den er i virkeligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Den ser mer ekstrem ut på bildene enn den er i virkeligheten! Hehe. Syns nå den ser ganske ekstrem ut irl også jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Grattis med skikkelig e36! Ser fin ut den der. Er vel heftig lyd siden det er rør hele veien på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 endret grunnet utrolig dårlig norsk prøver på nytt... Siden det er m3 er vingen til å leve med, men i mine øyne litt for voldsom.. ellers GRATULERER med pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Grattis med skikkelig e36! Ser fin ut den der. Er vel heftig lyd siden det er rør hele veien på den Takker. Grattis sjøl forsesten. Lyden er rå ja. Skal jo legges til at jeg er vandt til 318is lyden også, så dette er jo musikk for meg. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Gratulerer med flott bil! Ser du bor i TBG, så da får jeg holde øya oppe. Burde ikke være den vanskeligste bilen å legge merke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Gratulerer med flott bil!Ser du bor i TBG, så da får jeg holde øya oppe. Burde ikke være den vanskeligste bilen å legge merke til.. Takker. Er MYE ute og kjører om dagen, så stor sjans for å møte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 kikka over denna i natt med litt smale øyer! morsom bil! fin til å skremme rever med og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 kikka over denna i natt med litt smale øyer! morsom bil! fin til å skremme rever med og Hysj da 2mMy. Hehe. Ikke min feil at reven flyr fram og tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Grattis jondepon! Skal du på CCN dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Takker Geira. Skal jo seff på CCN dagene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå