carlhaakon Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 pen M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Pretty M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Har ikke fått tak i noe GT-Leppe ennå nei. Men ordner seg til slutt. Ellers takk for positive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Lenge siden det har skjedd noe her, Jon? Noe nytt å melde? Denne bilen er fantastisk rå Har vært så heldig å få prøve denne ved et par annledninger, og vil si at den går veldig veldig bra! Var ufattelig kjedelig å sette seg inn å kjøre 320, etter å ha fått teste denne. Flott bil, Jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Lenge siden det har skjedd noe her, Jon? Noe nytt å melde?Denne bilen er fantastisk rå Har vært så heldig å få prøve denne ved et par annledninger, og vil si at den går veldig veldig bra! Var ufattelig kjedelig å sette seg inn å kjøre 320, etter å ha fått teste denne. Flott bil, Jon Skjedd svært lite. Står i hi for vinteren, og venter på at jeg skal få ånden over meg til å få fiksa noen småting, men har nok annet å tenke på om dagen, så den får vente en stund til. Men jeg gleder meg stort til M3 turer til våren og sommeren igjen, og jeg SKAL til ringen i sommer også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 ..men har nok annet å tenke på om dagen, så den får vente en stund til. Er vel ikke lenge til nå?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 ..men har nok annet å tenke på om dagen, så den får vente en stund til. Er vel ikke lenge til nå?! Hva er ikke lenge til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Najs bimme! Men, ehm, ikke for å ver frekk, men "nye bilder 1.juli"??:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Najs bimme! Men, ehm, ikke for å ver frekk, men "nye bilder 1.juli"??:P Hehe. Gammel update gitt. Har ikke hatt internett siden. Hehe. Ikke jeg som har dratt opp tråden nå. Skal fikse på det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Najs bimme! Men, ehm, ikke for å ver frekk, men "nye bilder 1.juli"??:P Hehe. Gammel update gitt. Har ikke hatt internett siden. Hehe. Ikke jeg som har dratt opp tråden nå. Skal fikse på det nå. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Ringen er jeg med på....men ta det til våren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Blir ikke på våren på meg. Blir seinere i såfall. Skal til stockholm, New York, og Italia i mars og april, så det får holde. Hehe. Egentlig kunne jeg tenkt meg en tur i august/september en gang. Var der i juli i fjor, og da var det masse som skjedde, så tenkte å vente litt lenger i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Faen å du farter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Faen å du farter da Ringen er gøy da. Hehe. Gleder meg som en unge til den turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Voldsomt til feriering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå