Vulcan Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Autopower med flere beskriver hvordan man nullstiller serviceindikator. På min 318 E36 har jeg problemer med å få dette til. Har kortsluttet pol 7 og 19 slått på tenningen i 12 sek men intet skjer. Har gjordt dette flere ganger uten å lykkes. Har ikke brukt motstand. Noen tips ?
rolfi Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Får ikke dette til på bilen min heller. Hos meg er det batteriene i kortet i instrumentpanelet som er gåene. Mulig det kan være det samme hos deg?
Vulcan Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Skrevet Mai 21, 2007 Etter flere forsøk gikk det å nullstille serviceindikatoren. http://www.autopower.se/ viser hvordan det gjøres og etter flere forsøk gjorde jeg som nevnt til slutt. Koblet to ledninger og tok de med inn i bilen, slo på tenningen og kortsluttet ledningene. Satte meg til å vente og etter ca 33-34 sekunder kom det fem grønne fine lys i instrumentpanelet. Har ikke fått tilbake stillt klokken (for bremsevæske)
Kenny_ Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Eller kjøp deg en slik neste gang du handler fra koed. Er ikke så dyr, iforhold til hva man kan ødlegge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå