ropa Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Kan noen si hvordan i alle dager jeg skal få skifta den viftereimen? Blir gal snart, burde jo være dritenkelt, men for det ikke til. Har til og med sett i Haynes repair manual boka mi, men nei. Legger ved noen bilder så dere kan forklare meg hva i alle dager er det jeg skal gjøre, takker på forhånd Har da skrudd av den skruen på venstre side, men den rikker ikke enda! Så langt har jeg kommet med reimen, men er jo umulig å få den på rundt, blir for tight, sku ha få flytta på det hjulet litt til venstre så man for den på. HELP... Gammel og ny reim, klipte av den gamle, den var så morken anyway. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Har du skrudd løs festeskruene på servo bak slik at du får rikket den til side? Er vel 13mm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Nei, går ut å prøver nu, men er jo jævlig trangt der da. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... cement.htm fant en diy. ser ut som det er en rekke sekser. Vet heller ikke om det er noe forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 DIY på multiremmen på M50 motoren dette da... var vel viftereima han skulle bytte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Har du skrudd løs festeskruene på servo bak slik at du får rikket den til side?Er vel 13mm... Super forum detta, fikk hjelp på 5min Konge, fant den. At det går an å være så dust, fant ikke den engang uten hjelp Tusen takk til deg Ske1eton Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 (Been there done that) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå