p10 Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Begynner å bli litt lei folk som helt ukritisk slenger på en 5" japsepotte bare fordi de synes den så kul ut på en bil på et bilde de så en eller annen gang, med det resultatet at bilen deres høres ut som en middels dårlig vedlikeholdt traktor når den passerer... Heldigvis finnes det noen som faktisk synes at det er minst like viktig at anlegget gir godlyd som får det til å gå frysninger nedover ryggen på en både på tomgangsturlatt og når turtallsnåla ligger opp mot rødstreken!! Jeg er ute etter å høre hvilke erfaringer dere har med anlegg? Hvilke merke? Var det komplett med manifoiler, var det "cat-back", eller var det bare en bakpotte? Prøv gjerne å beskriv lyden! Er like mye ute etter de gode tipsene som tips om hva man bør holde seg unna! Skriv også hva slags bil anlegget var koblet til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Hadde en E30 320i med Sebring grenrør, Ac Schnitzer bak og midtpotte + tilhørende rør. En tanke dyrt, men, men. Dette gir godlyd spør du meg. Ikke slik blafre og fise lyd enkelte forbinder med god lyd. Mer racing/formel 1 lydaktig, men som sagt, det koster... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Er bare ett anlegg som gjelder SuperSprint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 har en kamerat med sebring hele veien frem til kat. låter helt sinnsykt. dyp brumming på tomgang også moderat frem til 3500-4000. først da kommer racing lyden... behagelig ved langkjøring. står på en e30 320... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 har hørt en del folk prater om at det blir "go lyd" med eisenmann anlegg.. vurderer å ha eisenmann på min neste bil , hadde supersprint bakpotte på min tidligere bil og var ganske så ok lyd av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Supersprint er fantastisk, ellers så er ikke komplett seibring med grenrør på M20 ille det heller Simons --> NEI TAKK... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 hmm, folk skryter av sebring, har komplett med grenrør på min m20b25, uten kat. møkklyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Jepp!! Kjempefornøyd med Supersprint på min! Lyden er ikke overdreven, men man hører det er noe spesielt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Hjelper ikke akkurat å sette effektpotter på en 316 heller da...blir bare prompelyd. Må nesten være sekser for at det skal bli litt go'lyd. Ville vurdert enten Eisenmann eller Scorpion til E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Har nettopp kjøpt meg 320 Coupe og var i samme "situasjon" som deg! Hva skulle jeg ha? Ville ha golyden me litt forsiktig brumming på tomgang, og litt formel 1 lyd når nåla nærmer seg rødmerkinga. Etter mye lesing og anbefalinger falt valget på Eisenmann. Potta er bestilt, og jeg venter i spenning. Tror jeg har valgt rett etter min smak. Men, som sagt, tror jeg ikke Eisenmann hadde vært et galt valg. Lykke til med valget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 skal selv ha på min m20b25 sebring grenrør, og sebring hele veien til endestykke, der vet jeg ikke hva jeg vil ha enda.. mulig det blir sebring der og, men koster 4500.. da. men ser hva det blir ! eller en scorpion DTM bakpotte ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Har scorpion på min.. Brumming som år over i nesten "ingenting" mellom 3-4900 (der lydnivået måles) for å å gå i noe sinnsykt kvass lyd, gjerne etterfulgt av litt små ettertenning.. Rått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Har også Scorpion på min dog en r 4. Min kan sammenlignes med Teddysen sin lyd. Fin dyp brumming på tomgang som gradvis går over til kvass agressiv lyd med snerring i girskiftene Sånn racinglyd. Alle som har kjørt med meg eller hørt bilen sier at det er en fantastisk fin lyd av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibra Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 hvor får man kjøpt scorpion? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå