Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har også Scorpion på min dog en r 4. Min kan sammenlignes med Teddysen sin lyd. Fin dyp brumming på tomgang som gradvis går over til kvass agressiv lyd med snerring i girskiftene :) Sånn racinglyd. Alle som har kjørt med meg eller hørt bilen sier at det er en fantastisk fin lyd av bilen :D

det er en 4 sylindret? eller hva mener du med r 4? :)

Skrevet

Syntes ikke Scorpion hadde noen pene endestusser.. Liker at de er litt tykkere, som noen Bose. Men Le mans bakpotten var grei, noen som har den? Hvordan lyd? Det er til en 316i

Skrevet

sikkert rekke 4èr.. ;) sitter og vurderer på om jeg også skal hive på eff.legg på min.. bare en 4èr der også så derfor jeg er litt skeptisk..

Skrevet

Har 2" rustfritt fra manifoil og ut til en rustfri bakpotte, er snerring hele tia virker det som, og synes kanskje det ble litt MYE for å være en 320. (Hater å gi folk feil inntrykk av bilen)

Skrevet
Har også Scorpion på min dog en r 4. Min kan sammenlignes med Teddysen sin lyd. Fin dyp brumming på tomgang som gradvis går over til kvass agressiv lyd med snerring i girskiftene :) Sånn racinglyd. Alle som har kjørt med meg eller hørt bilen sier at det er en fantastisk fin lyd av bilen :D

det er en 4 sylindret? eller hva mener du med r 4? :)

Det er 4 sylindret ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...