Oxyopia Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Anbefaler Hartge grenrør og effektanlegg til e30 325i, grom lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Har også Scorpion på min dog en r 4. Min kan sammenlignes med Teddysen sin lyd. Fin dyp brumming på tomgang som gradvis går over til kvass agressiv lyd med snerring i girskiftene Sånn racinglyd. Alle som har kjørt med meg eller hørt bilen sier at det er en fantastisk fin lyd av bilen det er en 4 sylindret? eller hva mener du med r 4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Syntes ikke Scorpion hadde noen pene endestusser.. Liker at de er litt tykkere, som noen Bose. Men Le mans bakpotten var grei, noen som har den? Hvordan lyd? Det er til en 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 sikkert rekke 4èr.. sitter og vurderer på om jeg også skal hive på eff.legg på min.. bare en 4èr der også så derfor jeg er litt skeptisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Har 2" rustfritt fra manifoil og ut til en rustfri bakpotte, er snerring hele tia virker det som, og synes kanskje det ble litt MYE for å være en 320. (Hater å gi folk feil inntrykk av bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Har også Scorpion på min dog en r 4. Min kan sammenlignes med Teddysen sin lyd. Fin dyp brumming på tomgang som gradvis går over til kvass agressiv lyd med snerring i girskiftene Sånn racinglyd. Alle som har kjørt med meg eller hørt bilen sier at det er en fantastisk fin lyd av bilen det er en 4 sylindret? eller hva mener du med r 4? Det er 4 sylindret ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå