sdfdsfds Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Tenkte jeg kunne legge opp noen bilder av bilen min. Bilen er kjøpt av Wheelman her på forumet så dere har sikkert sett noen bilder av den før. Bilen er en 1992 325i Coupe
sdfdsfds Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Skrevet Mai 20, 2007 Jeg skal ha ny felger på bilen etterhvert, regner med det blir 18" Noen som har tips om hva jeg burde kjøpe?
Toro Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Den fargen er utrolig fin Ser godt holdt ut i forhold til km standen
sdfdsfds Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Skrevet Mai 20, 2007 Ja bilen er gått litt langt men den sviver utrolig fint til å være gått så langt Er ikke en ulyd i motoren, ikke noe tikking og sviver helt jevnt.
maurtin Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 nydelig bil, uten tvil. Men viss du vil kjøpe noe ekstra så ville jeg foreslått skinnintr..
sdfdsfds Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Skrevet Mai 20, 2007 Ja jeg har å tenkt på det, må se om jeg kan få tak i noe
BreitBau Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Wheelman sin? Denna bileb var jo HEEEEELT fucka for noen mnd siden.. Bra resultat!
///MoePower Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Wheelman sin? Denna bileb var jo HEEEEELT fucka for noen mnd siden..Bra resultat! Du tenker på den wheelman hadde som var sort og blå? Det er nok ikke samme bilen, den bilen ble solgt avgårde for lenge siden, deretter kjøpte wheelman denne men da også noen lykter forsvant fra denne også så fant wheelman ut at det var like greit å selge den unna før den endte opp som den første E36`en han hadde som prosjekt, synd men sant! Så her snakker vi altså om en annen bil, ikke den sorte og blå.
skillbill Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 rå bil, grattis! men du skulle ikke hatt en varmeskjold til luftfilteret ditt da?
Testpiloten Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Knallpen farge! Men kvitt deg med felgene ja! De trekker ned en ellers veldig pen bil. (TSW Venom??) Urgamle de vel...? Skaff deg noen fete kantfelger i 18" med lakkert senter og krom kant
Ellingsen B. Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Fin farge, men jeg likte ikke helt bakfangeren og de sideskjørtene. Er det estoril blå den er lakket i?
Mexos Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Pen farge Trodde først det var det mislykkede prosjektet til wheelman, men det var vel en 320 såvidt jeg husker. Synes bilen var stilig jeg så hiv inn et skinninteriør så er den perfekt
lloydsb Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Pen farge Trodde først det var det mislykkede prosjektet til wheelman, men det var vel en 320 såvidt jeg husker. Synes bilen var stilig jeg så hiv inn et skinninteriør så er den perfekt Fin bil! vurderte å kjøpe den selv.. Skinn interiør hadde gjort seg ja Mexos: mener også dette var en 320 ikke en 325 som du har forstått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå