sdfdsfds Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 Den andre bilen Wheelman hadde var en 320 ja Jeg må prøve å få tak i noen nye felger og skin seter til bilen. Skal gjøres en del med bilen som tiden kommer, er noen småting på den som skal taes. Bilen skal være 100% etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Fin bil! Er ikke helt fan av chrome speil, men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Hehe, litt annen farge i motorrommet Fortjener et tøffere interiør og andre felger, det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Den andre bilen ble solgt for en liten stund siden. Ikke noe personlig, men jeg skulle ønske du ikke fantes Predator Den bilen hadde vært min da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2007 Jeg har tenkt å kjøpe en ny frontleppe til bilen min, vil ikke ha den carbon leppa foran. Er det noen som har tips om hva som kunne blitt fint? Jeg tenkte å ha leppa i samme farge som bilen. Bilder av bilen på første side. Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Hva med GT-splittere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Er ikke det noe lignende av Cup Vings? Er ikke så fan av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå