badsha Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 hei selger mine felger da jeg har kjøpt meg nye bil og de ikke passer på den, dette er en replica porsche felger som er utrolige fete og ser bra ut på bilen!! felgene passer blandt annet til Audi ford og Peugot, evnt andre! dimensjonen er 4*108 med helt nye dekk med kvitering:) eks på hvordan de så ut på min bil, kommer med bedre bilder.
Superbeetle Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Er ikke dette Aez Paeron felger da? I såfall er det ikke porsche replica, men "lignende" Skruene er da heller ikke til annet enn pynt. De er lagd i hvit plast som er limt på og lakkert..
badsha Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Skrevet Mai 21, 2007 Er ikke dette Aez Paeron felger da? I såfall er det ikke porsche replica, men "lignende" Skruene er da heller ikke til annet enn pynt. De er lagd i hvit plast som er limt på og lakkert.. er hel sikkert det du mener skruene er ikke i plast, men er i stål, og er heller ikke limt på
badsha Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Skrevet Mai 21, 2007 gi et bud så er de dine:) et fint bud da:) dekka er splitter nye;)
badsha Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Skrevet Mai 21, 2007 her er nye bilder igjen:) gi bud går billig!!
badsha Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Skrevet Mai 24, 2007 kom igjen gi bud går billig unna si en pris så er den din! må bort snarest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå