Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er en del lys i instrumentpanelet som har tatt kvelden! Hvor kan man få tak i nye? :) Det samme har skjedd med de bryterne som man regulerer varmeapparatet med! Da er det vel bare å dra det ut å erstatte de pærene som er gått? Takk for svar :D

Skrevet

Fronten på varmeapp skrur du raskt ut, er kun to skruer. Bak sitter det kun en pære, det enkleste er vel bare og skru det ut og se hva som sitter der, evt ta med de gamle pærene når du skal kjøpe nye slik at du er sikker på at det blir riktig. :)

Skrevet

De er litt merkelige de lyspærene som sitter bak instrumentpanelet,så jeg får vel høre litt rundtom hvor man kan få tak i de :) Skal skru ut panelet til varmeapparatet når jeg er ferdig på jobb for å sjekke :) Takk for hjelpa :D

Skrevet

Lyspære i bryterne du styrer varmeaparatet med fikk jeg tak i på lokal bensistasjon. Husker ikke helt hvordan det var med de pærene i instrumenthuste. men det er jo bare å plukke ut og ta med og høre. Når det kommer til lys i varmeseteknappen så er det dioder. Enkleste er å kjøpe ny knapp

Skrevet

kjøpte pærene til instrumentpanelet hos Bmw. Det er spesialpærer. Bare skru ut de to skruene i toppen av instrumentpanelet og dra det ut mot deg. Da ser du alle pærene bak der. så er det bare å skru ut de som er gått med et flatskrujern og ta de med på Bmw og få nye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...