maurtin Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 hei der, ryggelysa mine fungere ikke og hadde planer om å fikse dette før eu-kontroll. regner med den bryteren på girkassa er gåen. fant den frem i haynes boka mi/leste litt her på forumet og fant den skruen jeg skal skru ut.. etter å ha skrudd litt kom det sivende noe olje ut så skrudde kjapt inn igjen. så er spørsmålet: har jeg skrudd på feil skru? kan noen finne den bryteren på GS sin nettbutikk? hehe, fint om noen har bilde så er det litt lettere å orrientere seg. takker for svar
Superbeetle Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Det kan nok gjerne komme litt olje ut siden den er montert i girkassen. Bryteren står på venstre side av girkassen(venstre side av bilen, gjelder getrag 220 som jeg regner med står på 318) litt høyt oppe. Det står en kontakt på den som løsnes ved å presse inn klipset og dra den av.. Denne du har skrudd ut?
Superbeetle Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Det kan nok gjerne komme litt olje ut siden den er montert i girkassen. Bryteren står på venstre side av girkassen(venstre side av bilen, gjelder getrag 220 som jeg regner med står på 318) litt høyt oppe. Det står en kontakt på den som løsnes ved å presse inn klipset og dra den av.. Denne du har skrudd ut?
maurtin Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Skrevet Mai 22, 2007 hum skal sjekke senere;) takk for svar.. så da får det heller bare renne litt olje..
02 Touring Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 Det er nr 15 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=15 Denne linken står til høyre Under "Diverse linker" (ETK Online.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå