Andycam Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Det var underholdende å være på Eikås i går. Mye lyd, mye folk og mye action. Det må være et av de mest underholdende merketreffene som er ute på Eikås. Og et av de minst populære hos naboene. :mhihi: For fotointeresserte: (Jeg klarte å ikke sjekke ISO-innstillingene på kamera før jeg satte i gang. Med det resultatet at jeg løp rundt i hele går med ISO 800 i skyet vær med tendenser til sol. Pokker i #¤%%!!! Med ny skjerm på PC'en var det litt utfordring å få til bildene. Heldigvis er mesteparten av dem tatt i rawformat, så jeg tror jeg har klart å justere dem til noe brukbart. Men de aller fleste var i utgangspunktet overeksponert. Godt det ikke var knallvær!) Eikås virker bedre til bilkjøring i år. Største forskjellen som jeg kunne se var at den gamle S-kombinasjonen inn mot start er byttet ut med et bredt parti som fortsatt kjøres i en slags S, men er nå mye bredere som man kan se på bildene. Bilder sier mer enn mange ord, så vi setter over til bilder. Alle bildene finnes her. Begynner å nærme seg det bakhjulet: En liten fight: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 naboene var nok ikke veldig fornøyde nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 når er neste bmwccn treff på eikås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 når er neste bmwccn treff på eikås? I følge terminlisten: 12.august Eikås Banetreff BMW CUP 3/4. Nærmere info kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå