Andycam Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Det var underholdende å være på Eikås i går. Mye lyd, mye folk og mye action. Det må være et av de mest underholdende merketreffene som er ute på Eikås. Og et av de minst populære hos naboene. :mhihi: For fotointeresserte: (Jeg klarte å ikke sjekke ISO-innstillingene på kamera før jeg satte i gang. Med det resultatet at jeg løp rundt i hele går med ISO 800 i skyet vær med tendenser til sol. Pokker i #¤%%!!! Med ny skjerm på PC'en var det litt utfordring å få til bildene. Heldigvis er mesteparten av dem tatt i rawformat, så jeg tror jeg har klart å justere dem til noe brukbart. Men de aller fleste var i utgangspunktet overeksponert. Godt det ikke var knallvær!) Eikås virker bedre til bilkjøring i år. Største forskjellen som jeg kunne se var at den gamle S-kombinasjonen inn mot start er byttet ut med et bredt parti som fortsatt kjøres i en slags S, men er nå mye bredere som man kan se på bildene. Bilder sier mer enn mange ord, så vi setter over til bilder. Alle bildene finnes her. Begynner å nærme seg det bakhjulet: En liten fight:
Andycam Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Skrevet Mai 22, 2007 når er neste bmwccn treff på eikås? I følge terminlisten: 12.august Eikås Banetreff BMW CUP 3/4. Nærmere info kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå