Anders535 Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Heisann... Er ny her på bruket å har nå gått til innkjøp av en E28 525i som skal bli en 535i I dag tok vi ut alt interriør i bilen å fant ut at det var 2 små rusthull... Ikke værst til å være 86 modell... Min bil trenger nye forskjermer og ny dasj. Pga rust og sprukket dasj. Har handlet en E28 delebil med bra skjermer og strøkent dasj og med den store kjørecomputeren... Pluss at den har en zender spoiler... Kan bli tøft... Planen er da og rustsveise og lakere på nytt... Vet ikke helt hva slags farge, men tenkt enten svart eller mørk grå.... Kom gjerne med innspill på fargevalg hvis du vet om noe som kan bli tøft... Har oxo lekt med tanken om Daytona Voilet Kommer tilbake med mer stoff etterhvert som ting blir gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sycho Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Hva med Dolphin grå? Syntes det er en meget pen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders535 Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Lenge siden en oppdatering nå... Har vært uten nett i 2 uker... Dolphin grå står på lista over lakk alternativer ja... Knakende fin farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 synes sterling silber er fin. (ikke sikkert dette er sterling silber da, men ligner ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders535 Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Ja.. Den var ikke så værst den nei... Her kommer noen bilder fra strippinga av bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 ser bra ut flott at noen bygger opp igjen disse gull bilene jeg har selv dolphin grå fargen på min 528 btw vil du selge rattet ditt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders535 Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Ja.... Rattet kan selges... Kom med et bud Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Hva med Dolphin grå? Syntes det er en meget pen farge Enig. Dolphin grå er nydelig. Har ingen planer om å omlakkere min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Ser ut som et bra prosjekt dette ja... Bare fortsett å legge ut bilder så blir vi fornøyde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders535 Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Har sittet å tenkt litt på felger... Lurte litt på Type II Ac Schnitzer fra GS... Men i dag fikk jeg tilbud om å kjøpe noen skikkelige OLDSCHOOL felger Rial 8,5 og 9,5 x 17 Trur dette kan bli kanonbra... De er svintunge og svinsolide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders535 Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Må jo ha noe å slure med så lenge jeg bygger 535... Så har skaffa meg en 528i... Kaupa for 3 tusen... Den gikk ikke, men med coil og luftmengdemåler fra 525`n så blei det fart i sakene Pluss nye plugger og filter og snart oljeskift så blir det bra.... Lekebilen har dessuten den store computeren og el soltak.. Som jeg skal skru over nå den tid kommer... Må ta med et bilde av helgejobben og da... 2004 E220 CDI Nydelig bil å kjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders535 Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Har nå tatt ut dasjen i 525`n Fin jobb i sommersola... NOT Neste blir å ta ut motoren og bynne på sveisinga.... Motoren står til salgs på kjøp & salg hvis noen er int.... Har også knipsa et bilde av Zenderspoileren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 de rial felgene var tøff. blir nok perfekt på e28'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Sandvik Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Det blir knallbra med felgene. Så nå vet du hva du har å bruke feriepengene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå