Christopher Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Tramont Staria 8,5/10x17 Toyo proxes T1 Foran: 215\45 Bak: 245\35 Dekkene er kjørt en sesong + i år så er fine en stund til. Ikke kantkjørte i det hele tatt og er meget pene å se på! En liten steinsprut ca. midt på den ene felgen , men kan ikke se det uten at du bøyer deg ned å ser godt etter. Det er orginale felger. Grunn til salg er at bilen min er for lav så tar i med full bil eller tungt lastet. bytte kan være aktuelt , men da uten dekk og 18". Ellers starter jeg på 10000kr
Christopher Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Skrevet Mai 22, 2007 En fugl har hvisket meg i øret at felgene bak koster 7000kr nye , men finner ingen listepris så vist noen har så shoot. Vet hvertfall at dem er verdt en del. Skal leite etter dags dato priser.
Christopher Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Skrevet Mai 22, 2007 Fant noen priser på www.tramont.fr , men dette er da franske priser men der er det 5400kr for en framfelg og 6000kr for bakfelg. Nevner igjen her at felgene ser veldig nye ut
marius paulsen Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 hvorfor ikke bare valse litt i steden? =) enig! du har jo en av norges peneste e36,bytter du felger så har du jo bare en vanlig bil igjen!
Christopher Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Skrevet Mai 22, 2007 max valsa mange andre fete felger der ute
StianA Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 strøkene felger hadde aldri soldt de dersom jeg hadde økonomiske prob;) kan vel alltids få trøkka de på?
ChrZZ Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Når det er slik at Christopher kan prelle av gummi på bakdekket etter at det har sittet 2-3 folk bak, så er det tegn på at dette er et døfødt prosjekt å ha på bilen sin. Må vel ha et -rimelig- stivt understell for å kompensere for dette, med mindre det som allerede er på er på bærtur. Hvis understellet allerede er bra nok, så vil neste mulighet, være å bredde bilen. Dette tror jeg ikke er på agendaen til Christopher, så er nok derfor han heller selger disse øyenstenene. Christopher Ser du ikke har skrevet hva ET er på disse. MINNES at du sa at dette er nede på 10 eller 15? Er bl.a. derfor disse også subber (i tillegg til brede felger)
Christopher Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Skrevet Mai 24, 2007 Jeg er ikke en rev på slikt med felger osv men skal undersøke litt! Men veit at disse felgene står på flere E30 og ser fett ut så håper du skal ha dem på den isåfall Og som sagt jeg VIL ikke selge men jeg må passer rett og slett ikke bilen min.
ChrZZ Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 ET kan du finne enten foran i felgen, eller bak i felgen. Er ihvertfall trykket på selve felgen på dyre/merkefelger.
bård Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 Ser jo ut som det er mulig å valse litt til på bilen din. Eller ville jeg fått dreia bort 3-4mm av anleggsflaten på felgene så er kanskje problemet løst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå