Tommy Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Her er et motorrom etter min smak Mere info om bilen her http://www.modifiedm3.co.uk/mycar.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 er jo som å se i motor rommet mitt jo hehe NOT!!! Ja dette er virkelig motor rommet etter min smak også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Den pressa der kunne jeg tenkt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Eneste feil med denne bilen er att bremsekraft forsterker og ekspansjons tank har bytte plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Eneste feil med denne bilen er att bremsekraft forsterker og ekspansjons tank har byttet plass med andre ord en høyrestyrt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Den var desverre ikke fullt like "sweet" utvending: Likte den vesentlig bedre på "før" bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 synd at den skal se sånn ut på utsiden når den ser så bra ut under huven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Har lært å ikke dømme etter utseende jeg.... er det på innsiden som teller.... Men fra spøk til revolver, pent motorrom, stylingmessig likna den mer på et takras.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Har lært å ikke dømme etter utseende jeg.... er det på innsiden som teller.... Hva mener du egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Her er et motorrom etter min smak Trodde ikke du likte chrom jeg, tommy *Humre* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Det var mye "bling" her ja hehe Må være stress å holde så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Her er et motorrom etter min smak Trodde ikke du likte chrom jeg, tommy *Humre* Liker ikke chrom, men polert aluminium, som dette er flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Synest den var rå på utsida og eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Motoren var nydelig, men det vil være synd å si at bilen hadde rene utvendige linjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Rått indre, stygt ytre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå