sundan2k Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 krza. Fått fatt i stor grill så det kan bli litt ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Har det blitt fastsatt noe tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 klokken 11 og et par timer utover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Har det blitt fastsatt noe tidspunkt? Les første innlegg i tråden. 27.05.07 - klokken 11:00 (oppmøte) - klokken 13:00 (felleskjøring gjennom byen) Har forøvrig henta prøveskilter jeg nå, så jeg er klar, men så var det de stygge felgene som står på bilen da.. litt forskjellige kan man si.. og den hvite støtfangeren på den grå bilen, jaja, stiller i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonlo Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 woho... De nye felgene landet i posten. Nå er det bare vask igjen, så er man klar for treff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 måtte til narvik på onsdag.. var så jævli usikker på om jeg giddet å kjøre helt tilbake til Tromsø igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 woho... De nye felgene landet i posten. Nå er det bare vask igjen, så er man klar for treff.. Nesten så du skulle ha lånt meg de gamle du Skammer meg sånn over det som står på bilen min nå atte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 woho... De nye felgene landet i posten. Nå er det bare vask igjen, så er man klar for treff.. Heldig med den da Mine skulle komme i dag, men nei. Kommer vel ikke før mandag, typisk nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Har fått tak i grill nå! Den er ikke gigantisk, men er nok god plass på den, sålenge det ikke kommer så altfor mange Så nå må jeg stille med VW Transporter 2.5 TDI som grill-frakter i tillegg til bmw'en. Alle må huske grillmat da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKJ Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Tar med et par engangsgriller just in case .... Noen som spår været her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2007 Tar med et par engangsgriller just in case ....Noen som spår været her inne? Ikke dumt.. Tipper på ustabilt vær som alltid her i byen Aangående engangsgrill og søppel osv, så er det fint om folk er veldig nøye med å kaste i søppla, siden jeg har ansvar og lovde at ingen skulle kaste på bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 fikk endelig engleøyan mine i dag;) etter 3 ukers vente tid:P men stiller opp på søndagen jeg, fått med meg et par kompisser som ikke ante noe om treffet:) stiller som sagt med halvferdig bil men blir artig for d og se på hva som er i denne byen håper det blir godt oppmøte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Mulig jeg kjører til tromsø å lufte E30`en likevell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swoop Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 fikk brev fra vegvesenet om at bilen min har blitt begjæret til avskilting grunnet ubetalt årsavgift noe som er sinnsykt merkelig da jeg betalte denne før forfall, vet ikke om jeg skal ta sjansen på å kjøre til tromsø i tilfelle de avskilter bilen min der. Men jeg har jo kvittering på at den er betalt, har dårlig erfaring med statens vegvesen, så tviler litt på at de er servicevennelige i mitt tilfelle. selv om jeg har betalt... noen som har noen ideer/meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Swoop Skrev fikk brev fra vegvesenet om at bilen min har blitt begjæret til avskilting grunnet ubetalt årsavgift noe som er sinnsykt merkelig da jeg betalte denne før forfall, vet ikke om jeg skal ta sjansen på å kjøre til tromsø i tilfelle de avskilter bilen min der. Men jeg har jo kvittering på at den er betalt, har dårlig erfaring med statens vegvesen, så tviler litt på at de er servicevennelige i mitt tilfelle. selv om jeg har betalt... noen som har noen ideer/meninger? Har du no kvittering å vise fram så skal de no ikke kunne ta skilta dine, er no mi meining da....av å til kunne dæm ha stokke fingern en viss plass.. grrr.... statn altså... har du fått oblatan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå