Swoop Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 har ikke fått oblatene, mener også at kvitteringa på at jeg har betalt bør holde...får se imorgen, hvis noe skulle skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKJ Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Felleskjøring i fra Vollan kl 10 i morra fra de som må via Vollan først ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Felleskjøring i fra Vollan kl 10 i morra fra de som må via Vollan først ???? Den var ikke dom =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Ja, ikke mange timene igjen til treffet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Jeg kommer meg ikke til tromsø jeg Men en opptur uansett, blir prøvestarting i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 håper på bra oppmøte i dag, er jo kjempevær nå... bra det ikke regner, lettere å holde bilene rene og fine MØT OPP ALLE MANN...... (og damer;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 venter på bilder siden jeg ikke kom meg oppover bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonlo Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Hah.. Jeg ble først til å poste etter treffet. Etter en noe treg start, så viste det seg at det likevel ble en del biler. Mye fint å se på, og veldig god stemning blant de deltagende. Hyggelig å prate med likesinnede. Jeg så det var flere som tok bilder, så det kommer nok bilder opp etterhvert. Kan forresten noen ta kontakt med BMWCCN for å sjekke hva som skal til for å starte opp i her i Tromsø? Skulle gjerne gjort det, men har avsluttende eksamen, og kan ikke se at jeg kan ta meg tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperz Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 ble bra med biler etterhvert ja:) Litt grilling ble det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Var ikke rare oppmøtet da. Litt senere kjørte vi et par runder forbi prostneset, da hadde det kommet en del flere da. Også jeg som dreit meg ut med en bil som ikke ville starte når vi kjørte ifra jekta! Fant ut i ettertid da vi kom oss hjem at batteriet som satt i ikke tok imot lading. Bytta det, så ble alt bra igjen, måtte ut med en sikring i motorommet for å ha nok strøm til å starte da vi skulle forlate plassen. Deretter ble det litt finjustering av tenning (var veldig dau til å begynne med) og vips så gikk den som ei kule! 1,2 bar turbotrykk - 3,2 liter rekkeseks - 1500kg bil, flytter seg bra da Alt i alt kan man vel si jeg forlot stedet nesten med engang etter vi hadde kikka litt på bilene som stod der, men det var jo mye morsommere å kjøre når bilen først var på prøveskilter! Er bare hjemme akkurat nå og har pause, så skal vi ut å kjøre igjen. Men må innrømme at det har gått vekk 25 liter 98 bensin på de 3 timene vi har kjørt, så den blir fort dyr når den kommer på hvite skilter igjen etter restaureringen den vil komme til å måtte gjennomgå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Hah.. Jeg ble først til å poste etter treffet. Etter en noe treg start, så viste det seg at det likevel ble en del biler. Mye fint å se på, og veldig god stemning blant de deltagende. Hyggelig å prate med likesinnede. Jeg så det var flere som tok bilder, så det kommer nok bilder opp etterhvert. Kan forresten noen ta kontakt med BMWCCN for å sjekke hva som skal til for å starte opp i her i Tromsø? Skulle gjerne gjort det, men har avsluttende eksamen, og kan ikke se at jeg kan ta meg tid.. Tja, kan ta å ringe dæm æ... ivertfall få litt info om d ivertfall så får vi se ka vi får tel å starte me.... *drømme litt om banekjøring på aspelund (eller ka d no heita ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Synes egentlig oppmøtet var greit. Som sagt litt tregt til å bynne med, men tok seg opp! Kommer jo litt ann på hvilke forventninger man hadde da Cruisingen var utrolig morsomt, og ankomsten på prostnesset, med den lange rekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 ja, til at det va tilig på dagen, ustabilt om været ble å holde seg å at man kanskje ikke hadde annonsert d så strkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperz Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Hiv bare ut et par bilda, sia ingen andre har gjort det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Hah.. Jeg ble først til å poste etter treffet. Etter en noe treg start, så viste det seg at det likevel ble en del biler. Mye fint å se på, og veldig god stemning blant de deltagende. Hyggelig å prate med likesinnede. Jeg så det var flere som tok bilder, så det kommer nok bilder opp etterhvert. Kan forresten noen ta kontakt med BMWCCN for å sjekke hva som skal til for å starte opp i her i Tromsø? Skulle gjerne gjort det, men har avsluttende eksamen, og kan ikke se at jeg kan ta meg tid.. Burde ikke du være ferdig med eksamen i begynelsen av juni? Jeg er ferdig 6. juni (juni) og kan etter det ta et insjativ, men hovedsakelig burde vi jo møte en dag i litt mer formelle omgivelser for å drøfte dette? Ang bilder så holder jeg på å laste opp litt innimellom lesningen, så kommer vel en tråd snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå