Tsbusa Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Les annonsen! Trykk meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Byr 7000kr Hehe neida Så ut som en grei bil på bildene, er sikkert lett solgt. Mange GTI-entusiaster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Sten, du må prøve å få leif einar til å kjøpe denne...vet at han vil ha 2'er golf igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Sten, du må prøve å få leif einar til å kjøpe denne...vet at han vil ha 2'er golf igjen Hvem er dua? Jah, han er keen på den vet jeg, han skulle egentlig kjøpe den når jeg ble ferdig, men jeg har gått opp for tid og interesse for den, og da er løpet kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Har selv kjørt gti 16v og det er biler som går godt Hadde en gti 8ventiler for noen år siden og den kjørte glatt fra E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Har selv kjørt gti 16v og det er biler som går godt Hadde en gti 8ventiler for noen år siden og den kjørte glatt fra E30 320i Jupp, utrolig spreke biler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2007 Opp! Kommer en og ser på den mandag. Jeg var forresten ute å kjørte med denne entur idag! Starta på første skjinninga, uten noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå